אא

שר התיירות בסיור ברמת הגולן

שר התיירות, ביחד עם חבר הכנסת חאמד עמאר, ערכו אמש, סיור ברמת הגולן. הסיור כלל את ישובי הרמה במטה דובדבנים של נאסר ואילהם אבו-סאלאח במג'דל שאמס, שם נהנו השר והאורחים מפירות מהמטע, פיצוחים ומיצים טבעיים מפרות המקום.

Shutterstock Shutterstock
שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, ביחד עם חבר הכנסת חאמד עמאר, ערכו אמש, סיור ברמת הגולן, במסגרתו נפגשו עם אנשי עסקים ובכירים מעולם התיירות, בינהם יוליה פרידמן מנכ"לית כפר הנופש רימונים נווה אטיב, במטרה להיחשף לאזור ולהגדיל את התיירות הנכנסת ותיירות הפנים במקום.

הסיור כלל את ישובי הרמה במטה דובדבנים של נאסר ואילהם אבו-סאלאח במג'דל שאמס, שם נהנו השר והאורחים מפירות מהמטע, פיצוחים ומיצים טבעיים מפרות המקום.

במהלך הארוחה אמר השר ליוליה פרידמן כי גילה פיסת גן עדן בתוך ישראל וציין כי בכל שנותיו בכנסת ערך מפגשים רבים במשרדים אך מעולם לא במקום כל כך יפה וצריך לעשות זאת יותר. פרידמן מצידה הזמינה אותו להתארח בכפר הנופש רימונים נווה אטיב והשר נענה בשמחה. אילהם, המארחת, הוסיפה כי היא ממליצה על האוכל ברימונים נווה אטיב וגילתה לשר כי היא מנהלת את חדר האוכל במקום.


המארחת, אילהם אבו-סאלאח, שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב ויוליה פרידמן מנכ"לית כפר הנופש רימונים נווה אטיב. צילום: גולן אבו סאלאח

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: