אא

שנה שנייה ברציפות שמדד מאסטרקרד העולמי מכתיר את לונדון כיעד התיירותי המוביל

ד"ר הדריק - וונג, יועץ לכלכלה עולמית של מאסטרקרד העולמית ומחבר הדו"ח: "למרות המצב הכלכלי המאתגר בעולם, המדד של שנת 2012 צופה כי יהיו נקודות חמות ברחבי העולם, בהן ניתן יהיה לזהות צמיחה איתנה הן בהקשר של מספר התיירים הבינלאומי והן בהקשר של היקף ההוצאות".

11 ביוני ,2012, לונדון, בריטניה. גם לאחר שנסתיימו חגיגות "יובל היהלום" של המלכה, לונדון ממשיכה לתפוס את מרכז הבמה ולמצב עצמה כיעד תיירותי מוביל ונחשק, כך על פי מדד Global Destination Cities Index השנתי השני, שפרסמה חברת מסטרקארד העולמית. זו השנה השנייה ברציפות שבה הבירה הבריטית צפויה גם למשוך את ההוצאה הגבוהה ביותר בעולם בקרב תיירים, לפני ערים כגון ניו יורק, בנגקוק, פריז וסינגפור. לעיון במדד

המבקרים בלונדון נמשכים למוזיאונים הרבים הפזורים בה, לתיאטראות, למסעדות בעלות שם עולמי וגם לדרך הקלה לעשות עסקים בעיר. כל אלה עשויים להשפיע על ההוצאות, שעל פי המדד צפויות לגדול מעל לממוצע לאדם, בהשוואה לתיירים בערים אחרות, המוזכרות בדו"ח. העיר, המחזקת את מעמדה כמרכז עולמי, נמצאת בדרכה להיות "בירה נטולת מזומנים", כבר בעתיד הקרוב. מדד מאסטרקרד צופה כי היקף העסקאות האלקטרוניות עשוי לעקוף את העסקאות במזומנים כאמצעי התשלום המועדף של הצרכנים בבריטניה ב-2025.

עוד קובע הדו"ח כי למרות אקלים כלכלי מאתגר, ההוצאה ב-20 הערים המדורגות בראש הדו"ח ומספר התיירים הבינלאומי צפויים לגדול בשיעור יציב של 1.6% ו- 5.7% בהתאמה, בהשוואה לנתונים מהשנה שעברה. האזור הצפוי להשיג את הצמיחה הגדולה ביותר בשנת 2012, בהשוואה לאזורים אחרים בעולם, הוא איזור אסיה – פסיפיק, עם עליה בשיעור של 5.7%.

מס' מבקרים בינלאומיים:
- ריו דה ז'נרו עליה של 28.6%
- טוקיו עליה של 21.5%
- אבו דאבי עליה של 17.9%
- טוניס עליה של 17.7%
- איסטנבול עליה של 14.7%
- טורונטו עליה של 7.6%

אן קאיירנס, נשיאת שווקים בינלאומיים במאסטרקרד העולמית, מציינת כי: "המדד הזה מצייר תמונה של עולם מחובר יותר ויותר, שבו עסקאות אלקטרוניות משחקות תפקיד קריטי באפשרות לנהל מסחר גלובלי. כאשר אנו בוחנים את האופן שבו תיירים בעולם מוציאים את כספם, זה ברור לגמרי שכסף מזומן לא מספק במלואו את הדרישות ההולכות וגוברות לביצוע תשלומים בטוחים, פשוטים וחכמים".

ד"ר הדריק - וונג, יועץ לכלכלה עולמית של מאסטרקרד העולמית ומחבר הדו"ח, מסכם: "למרות המצב הכלכלי המאתגר בעולם. המדד של שנת 2012 צופה כי יהיו נקודות חמות ברחבי העולם, בהן ניתן יהיה לזהות צמיחה איתנה הן בהקשר של מספר התיירים הבינלאומי והן בהקשר של היקף ההוצאות. עם דור חדש של מבקרים בינלאומיים, המגיע משווקים מתפתחים ונוהר ליעדים המובילים בעולם, ערים גלובליות ימשיכו להוות מנוע צמיחה חשוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: