ועידת המלונאים בארה"ב: סוכני הנסיעות המסורתיים חשובים מאד לענף המלונאות
אם מישהו חשב שסוכני הנסיעות נעלמים, בוועידה השנתית של מלונאי ארה"ב, שהתקיימה בשבוע שעבר, ציינו בכירי המלונאים את חשיבות הסוכנים לשוק.
תמיד אומרים שצריך להסתכל על מה שקורה בעולם, בכל הנוגע למעמד סוכני הנסיעות. מהוועידה השנתית של מלונאי ארה"ב שנערכה בשבוע שעבר בניו יורק, ונחשבת לאירוע השנתי החשוב ביותר של מלונאי ארה"ב, יצא מסר ברור וחד משמעי: סוכני הנסיעות המסורתיים חשובים מאד לענף המלונאות.
מרק אופלמייזאן, מנכ"ל רשת הייאט העולמית, ציין כי: "הסוכנים מביאים לנו על בסיס קבוע לקוחות מכל העולם ומעלים לנו את מספר ההזמנות. אנחנו משקיעים זמן ומאמצים להיות בטוחים שהסוכנים יודעים ומבינים את מה שאנחנו עושים".
גורג' חביב, סגן נשיא ואחראי לפיתוח של מערכת השיווק וההזמנות לבתי מלון, 'WORLDHOTELS ציין כי: "אתה לא יכול להחליף סוכני נסיעות ע"י אתרי האון ליין. אתרי האון ליין רוצים לחתוך את סוכני הנסיעות, ואנחנו רוצים לעזור להם לצמוח. הם מכירים את המלונות. סוכני הנסיעות אחראים לכ-54% מכלל העסקים שלנו".
מרק אופלמייזאן, מנכ"ל רשת הייאט העולמית, ציין כי: "הסוכנים מביאים לנו על בסיס קבוע לקוחות מכל העולם ומעלים לנו את מספר ההזמנות. אנחנו משקיעים זמן ומאמצים להיות בטוחים שהסוכנים יודעים ומבינים את מה שאנחנו עושים".
גורג' חביב, סגן נשיא ואחראי לפיתוח של מערכת השיווק וההזמנות לבתי מלון, 'WORLDHOTELS ציין כי: "אתה לא יכול להחליף סוכני נסיעות ע"י אתרי האון ליין. אתרי האון ליין רוצים לחתוך את סוכני הנסיעות, ואנחנו רוצים לעזור להם לצמוח. הם מכירים את המלונות. סוכני הנסיעות אחראים לכ-54% מכלל העסקים שלנו".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}