אא

'פינגווין' בחרה ב- ONE PIRSUM למהלך מיתוג כולל לחברה

ירון אוחנה, מנכ"ל 'פינגווין': "אני יכול לציין בגאווה גדולה ש- 100% מההזמנות מתבצעות היום בפינגווין דרך אתר האינטרנט".

Shutterstock Shutterstock
חברת התיירות הסיטונאית 'פינגווין' חתמה על הסכם עם חברת ONE PIRSUM, שתוביל מיתוג חדשני לפינגווין ושפה פרסומית אחידה. הסכמי מיתוג כוללניים אינם דבר שכיח בענף התיירות, ועל כן ניסינו להבין את המשמעויות מפי מנכ"ל החברה, ירון אוחנה.

ירון, מה הוביל אותך לחתימת הסכם שנתי עם ONE?
ירון אוחנה: "אני רואה במיתוג המקצועי של החברה חשיבות גדולה בתהליך שפינגווין עוברת מיום היווסדה ב- 2006. כחברה צעירה יחסית בחרתי להוביל את החברה במדרגות מתונות. סל המוצרים שאנו מציעים כיום לסוכני הנסיעות גדול בהרבה לעומת סל המוצרים ההתחלתי של החברה, שריכז בעיקר חופשות סקי. הזיהוי המוחלט של החברה כסיטונאית הסקי הגדולה בישראל כיום גרם לכך שסל מוצרי הקיץ שלנו לא נחשף מספיק לקהל סוכני הנסיעות וזו אחת המשימות של חברת ONE, מיתוג החברה בתחום הסיטונאי הן למוצרי החורף והן למוצרי הקיץ".

איך זה בא לידי ביטוי בפועל?
ירון אוחנה: "בהרבה תחומים, בשלב הזה אנו מקיימים לפחות ישיבה שבועית אחת עם צוות ONE, בה אנו דנים ברעיונות וחידושים ותכנית עבודה שנתית. השקנו לוגו חדש לחברה. שזה פרויקט בפני עצמו. העיצוב החדש של אתר האינטרנט יוצג לראווה תוך חודשיים. האתר בעל יכולות טכנולוגיות, שלא ראיתי עד היום באף אתר תיירות של חברה ישראלית, והוא משמש כלי עבודה לסוכני הנסיעות, הן בתמחור החבילות, שליחת הצעות מחיר ללקוחות, ואף ביצוע הזמנה בפועל. אני יכול לציין בגאווה גדולה ש- 100% מההזמנות מתבצעות היום בפינגווין דרך אתר האינטרנט. השלמת עיצוב חדשני לאתר ברמה שכזו הינו הליך הכרחי. בנוסף אנו מחזקים את הקשר עם הסוכנים בניוזלטרים חודשיים ומציעים לסוכנים לקבל מאיתנו את עיצוב הניוזלטר בשילוב כותרות ופרטי התקשרות של המשרד ולא של פינגווין".

ציינת 100% הזמנות אינטרנטיות. איך אתם מצליחים להגיע לאחוז גבוה כל כך?
ירון אוחנה: "בדרך מאוד פשוטה. אני לא מאשר לקבל הזמנות טלפוניות. האתר החדש קיים קצת יותר משנה ואת החסימה להזמנות טלפוניות ביצענו בהדרגה עד לעצירתן המוחלטת בדצמבר 2011. לקחנו סיכון גדול מאוד ואני בטוח שהפסדנו לא מעט הזמנות בשל ההחלטה. אני גם לא חושב שיש הרבה חברות בעולם, ובטח לא ישראליות, שמתעקשות על הזמנות אינטרנטיות בלבד. בהתחשב בכך שממוצע הזמנות אינטרנטיות בחברות אחרות בישראל עומד על ממוצע של 5-10% אני רואה במהלך הצלחה גדולה ומאוד גאה בדרך שלנו, שמובילה קידמה טכנולוגית ראשונה במעלה. התחרותיות הגדולה בענף התיירות תוביל את כולם לאינטרנט במוקדם או במאוחר. חברות שלא ידביקו את הקצב יישארו מאחור או ייעלמו מהמפה. בחרנו להקדים בהרבה את כולם ואני שמח על כך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: