אא

משרד התיירות והמועצה האזורית תמר בקמפיין חדש לים המלח

שר התיירות: "ים המלח, המהווה עבור מיליוני מטיילים ותיירים ברחבי הגלובוס פלא עולם, מקבל היום זרקור נוסף בקמפיין ים המרפא והנופש החדש. הקמפיין החדש צפוי להגדיל את המודעות לאזור ים המלח בעולם ולהגביר את תנועת התיירים לישראל ובכך להגדיל את ההכנסות למדינה".

Shutterstock Shutterstock
לאחר שהגיע לגמר בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע, יצאו אתמול משרד התיירות והמועצה האזורית תמר, בקמפיין בינלאומי חדש לאתר ים המלח - ים המרפא והנופש. הקמפיין מיועד למדינות נבחרות באירופה וימשך עד סוף השנה.

קמפיין ים המרפא והנופש יעמוד בסימן DEAD SEA WONDER OF NATURE, ועלותו מוערכת בכ-1.2 מיליון שקלים. בעמוד האתר, המופיע בכתובת: http://www.dead-sea-wonder-of-nature.com ,ניתן למצוא תכנים על איכויות המרפא הייחודיות הקיימות בים המלח, אירועי תרבות, ספורט ותיירות המתקיימים באזור וכן סרטונים המציגים מעצבי דעת קהל ותיירים מזדמנים שמספרים על החוויה הייחודית של הביקור במקום. בנוסף, ניתן יהיה להיחשף לסיקורו של אתר ים המלח על ידי כלי תקשורת מהעולם. באתר קיים גם קישור לדף הפייסבוק של אתר ים המלח, שמנוהל על ידי משרד התיירות, ובו חברים למעלה מ-127 אלף איש מכל העולם.

הקמפיין מכוון בעיקר לאיטליה, צרפת, גרמניה ורוסיה שבהן, על פי נתוני משרד התיירות, יש את הביקוש הגבוה ביותר לתיירות מרפא. בהתאם לכך, יאפשר הקמפיין פנייה ישירה לסוכני נסיעות לצורך הזמנת חבילת נופש בים המלח.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "ים המלח, המהווה עבור מיליוני מטיילים ותיירים ברחבי הגלובוס פלא עולם, מקבל היום זרקור נוסף בקמפיין ים המרפא והנופש החדש. אחד מכל שני תיירים המגיעים לישראל מבקר במקום הנמוך ביותר בעולם וזוכה לחוויה ייחודית אותה לא יוכל לקבל בשום מקום אחר. הקמפיין החדש צפוי להגדיל את המודעות לאזור ים המלח בעולם ולהגביר את תנועת התיירים לישראל ובכך להגדיל את הכנסות למדינה ויצירת אלפי מקומות עבודה ובתי עסק חדשים תוך מינף את תרומתה של תעשיית התיירות לכלכלת ישראל. במקביל לקמפיין השיווקי החדש, החל הביצוע של "תוכנית החומש" לפיתוח אזור ים המלח בהיקף של כ- 833 מלש"ח, אשר השלמתה תעצב מחדש את האזור לדורות הבאים".

ראש המועצה האזורית תמר, דב ליטבינוף: "ים המלח הוא הספא הטבעי הגדול בעולם, המציע מגוון רחב של פעילויות ואפשרויות נופש במקום אחד. זהו המקום היחיד בעולם המשלב זה בזה תיירות ספורט, פעילויות נופש, חופים קסומים לצד מלונות ברמה בינלאומית ונהנה מגולת הכותרת של התרבות בישראל- היכל התרבות של הטבע, המארח מופעים ייחודיים מסוגם בישראל. ים המלח מהווה מוקד משיכה למיליוני תיירים מכל רחבי העולם, ואני בטוח כי הקמפיין החדש יסייע לפתח עוד יותר ולקדם תיירות נוספת באזור".

הקמפיין החדש הינו המשך לקמפיין תיירות המרפא אותו הוביל המשרד בעבר, וכן לקמפיינים נוספים, שעלותם עשרות מיליוני שקלים בשנה, בהם מוצגת ישראל על מגוון אפשרויות הביקור והנופש הקיימות בה בתחומי דת, היסטוריה ותרבות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: