אא

ירידה של 15% במספר לינות התיירים באילת מתחילת השנה

בין החודשים ינואר-יולי היו 460 אלף לינות, לעומת 550 אלף לינות בתקופה המקבילה אשתקד, אך נרשם גידול במספר לינות הישראלים. מנכ"ל התאחדות המלונות באילת: "כל העולם סובל מירידת מספרי התיירים, אנחנו מנסים למצוא פיתרון".

Shutterstock Shutterstock
בין החודשים ינואר- מאי השנה, נרשמה ירידה של כ-15% במספר לינות התיירים שלנו במלונות אילת שעמד על 460 אלף לינות לעומת 550 אלף לינות בתקופה המקבילה אשתקד. במספר לינות הישראלים נרשמה עלייה מתחילת השנה, 1.670 מיליון לינות, לעומת 1.655 מיליון לינות בתקופה המקבילה אשתקד.

חודש מאי החולף, אגב, היה החודש הכי טוב מבחינת לינות ב-5 שנים האחרונות באילת מבחינת מאי. מספר לינות הישראלים עמד על 468 אלף לעומת 442 אלף בתקופה המקבילה, וסך הכל מספר הלינות עמד על 545 אלף לינות לעומת 525 אלף לינות אשתקד.

בהתאחדות המלונות באילת מודעים לבעיית הירידה במספר לינות התיירים. שבי שי המנכ"ל אומר כי: "אנו רואים שקיימת בעיה בכל המדינות שסובלות מירידה בתיירים בשל המצב העולמי. אנחנו רואים מה קרה בתורכיה ובמדינות נוספות. הבעיה קיימת בשל המצב הכלכלי עם כל המקומות המקוטלגים כמקומות נופש. בשנה שעברה יחד עם משרד התיירות, יצאנו בקמפיין שיווק אגרסיבי בהולנד, שההשקעה בו הייתה חריגה, אך הוא הביא את התוצאות, ונרשם גידול יפה בתיירות מהולנד. אנחנו כעת דנים עם משרד התיירות להמשיך בשיטה הזו. צריך להמשיך לשווק בהולנד עוד שנתיים-שלוש, רק כך נראה תוצאות. אנחנו כעת גם דנים עם משרד התיירות לגבי אפשרות של השקעה ושיווק אגרסיבי גם השנה באחת משלושת המדינות: דנמרק, אנגליה או גרמניה".

שי מציין: "אין ספק שמבחינת הפוטנציאל אילת די מיצתה את עצמה מבחינת הישראלי, כאשר כל ישראלי שני ישן לילה באילת. הפוטנציאל קיים בתיירות החוץ, וצריך לראות איך להתמודד עם כך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: