אא

דיווח ממשחקי הגמר של טורניר אליפות הקט רגל

דיווח ישיר מטורניר אליפות הקט רגל של ענף התיירות שהחל הבוקר במתחם הגול טיים ביד אליהו שמארגן "פספורט ניוז".

Shutterstock Shutterstock

קבוצת קלאב הוטל היא אלופת הקט רגל של ענף התיירות לשנת 2008 לאחר שניצחה את קבוצת שלמה סיקסט 0:2, משערים של ויקו מימון ואהוד כהן. עם שריקת הסיום למשחק קפצו השחקנים על מאמנם שלמה קיש רומנו ויצאו במחולות. שיפוטו של השופט רחמים שאשו הוסיפו גאווה לאיגוד השופטים.

בשיפוטו של רחמים שאשו הסתיימה המחצית הראשונה במשחק הגמר המפתיע. קבוצתו של המאמן קיש רומנו מובילה 0:1 משערו של שחקנה המצטיין ויקו מיימון. 

קבוצת אופיר טורס הפתיעה במשחק חם את האלופה של השנה החולפת, רשת מלונות פתאל, וזכתה במקום השלישי, בטורניר הקט רגל של ענף התיירות, בארגון "פספורטניוז" וניצחה 1:2. את השערים לאופיר טורס הבקיעו אורן מזרחי ויאיר מזור ואת השער הבודד לפתאל הבקיע גיא לאוטמן.

במשחק חם שמתנהל ברגעים אלו על המקום השלישי של אליפות הקט רגל של ענף התיירות בין קבוצת פתאל לאופיר טורס מובילה אופיר טורס בתוצאה 0:2.

עלו לגמר גביע ענף התיירות:  קבוצת הכדורגל של שלמה סיקסט גברה 3:4 על קבוצת רשת מלונות פתאל וקבוצת קלאב הוטל, עם מאמנה, שלמה "קיש" רומנו, גברה 0:2 על אופיר טורס משחק הגמר יועבר בעדכונים שוטפים מהשטח.

מהפך במשחק הדרמטי בין רשת מלונות פתאל לקבוצת שלמה סיקסט. לאחר שפתאל הובילו 0:3 התהפכו היוצרות ושלמה סיקסט דורסת 4:3, דקה לסיום המשחק.

ברגעים אלה, 3 דקות לסיום המשחק, השוותה שלמה סיקסט את התוצאה ל- 3:3, מפנדל מוצדק שנשרק לזכותה.

דרמה במשחקה של פתאל נגד שלמה סיקסט, כשנותרו 5 דקות לסיום המשחק, צמצמו קבוצת שלמה סיקסט את התוצאה ל-2:3, וכפי שזה נראה כרגע, קלאב הוטל תהיה הקבוצה הראשונה שעולה לשלב הגמר, לאחר שהיא מובילה 0:2 מול קבוצת אופיר טורס.

במאבקי חצי הגמר שהחלו זה עתה האלופה רשת מלונות פתאל עושה את דרכה לאליפות השניה בתולדותיה ומובילה 0:3. במשחק המקביל מובילה קלאב הוטל במשחקה נגד אופיר טורס.

דיווחים ישירים יופיעו באתר "פספורט ניוז" בהמשך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אליפות הקט-רגל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: