אא

מנכ"ל משרד התיירות: "הפעלת הסדרי החשמל החדשים על בתי המלון מהווה גזר דין שאין המלונות יעמדו בו"

נועז בר ניר שלח מכתב למנכ"ל משרד התשתיות, שאול צמח, בעקבות הודעת רשות החשמל למלונות, שיש להם אפשרות לשלם את התעריף הגבוה פי 6 או שיופסק להם החשמל בהתרעה של 4 שעות, כפי שנחשף הבוקר ב'פספורטניוז'.

Shutterstock Shutterstock
מנכ"ל משרד התיירות נועז בר ניר שלח מכתב למנכ"ל משרד התשתיות, שאול צמח, בו הוא מתריע על ההסדרים החדשים במשק החשמל, הנוגעים לבתי המלון, כפי שנחשף הבוקר ב'פספורטניוז'.

כפי שפורסם, רשות החשמל העמידה בפני המלונות שתי אפשרויות, האחת לשלם את תעריף הפסגה הגבוה, עד פי 6 או שיודיעו להם בהתרעה של 4 שעות על הפסקת החשמל במלונות שתימשך עד 8 שעות.

בר ניר כתב בין השאר כי: "ברור כי המלונות, בניגוד לתעשייה, אינם יכולים בהתראה מראש להפסיק את פעילותם ולשלוח את התיירים הזרים, או את התיירים הישראלים הביתה, ולקרוא להם מחדש לאחר שיחזור המלון לפעול. לפיכך, הפעלת ההסדרים החדשים הללו על בתי המלון מהווה גזר דין שאין המלונות יכולים לעמוד בו - לא מבחינה פרקטית ולא מבחינה כלכלית, שכן האלטרנטיבה של ייקור תעריפי החשמל לבתי מלון תביא לעליית מחירים חדה, בנוסף על התעריף הגבוה כבר כעת".

בר ניר אף מתריע כי: "היבט נוסף, ולא פחות חשוב הוא ההיבט התדמיתי של מדינת ישראל בעיני התיירים, הפסקות חשמל יזומות ידביקו למדינת ישראל תדמית של "מדינת עולם שלישי" ותגרומנה לכך שהתיירים הרבים הפוקדים אותה לא רק שלא יחזרו לתור בה, אלא שיזהירו חבריהם מלהגיע לארץ ובכך ניצור, באופן מיותר לחלוטין, נזק תדמיתי אדיר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: