אא

אולגה רייכר ז"ל

אולגה רייכר, מנהלת אזורית של חברת אופיר טורס בירושלים, הלכה לעולמה ביום שישי האחרון. עמיתיה ספדו לה.

Shutterstock Shutterstock
אולגה רייכר, מנהלת אזורית של חברת אופיר טורס בירושלים, הלכה לעולמה ביום שישי האחרון.

בועז וקסמן, בעלים ומנכ"ל, אופיר טורס: "אולגה רייכר– סוכנת הנסיעות מס' 1 בירושלים. ההיכרות עם אולגה בת למעלה מ-30 שנה, במהלכן עבדה באופיר טורס כ- 18 שנה, עד לתפקיד של מנהלת אזורית של 5 סניפים בירושלים . בניצוחה פיתחנו את עסקינו בעיר הגדולה בישראל. אולגה הייתה אחת ממנהלות סוכנות הנסיעות המקצועיות ביותר. זאת בתקופה בה האיש מאחורי הדלפק או מעבר לקו הטלפון ביצע את כל העבודה ונזקק לכל הזיכרון והידע הקיים ואצור בימינו במחשב. אולגה רייכר הייתה מעמודי התווך של התיירות בירושלים וחברה פעילה במועדון "סקול". אמינותה, יושרה ומקצועיותה היו לשם דבר וללא הכשרה מקצועית פורמאלית הפכה למורה ו"גורו" להרבה סוכנים, שהתברכו לעבוד איתה, והיא לא התעייפה ולימדה דור חדש של סוכנים.

היא הייתה ראשונה למקצוענים וחרטה על דגלה את אהבת המקצוע, יועץ וסוכן נסיעות. אולגה שירתה את לקוחותיה ואת מקום עבודתה במסירות אין גבול,ידעה להתווכח ולעמוד על שלה למען לקוחותיה – תמיד ללא התלהמות מיותרת ומתוך כוונה להגיע לפתרון הנוח ביותר לכל הצדדים.

לא במקרה רכשה אולגה לעצמה חוג לקוחות נאמנים בעסקים פרטיים ובמשרדים ממשלתיים. שמה הלך לפניה בקרב ציבור הנוסעים והענף כולו. היא קשרה יחסי עבודה מצוינים, קשר עם לקוחות וספקים, הערכה וידידות הדדית.

אולגה תמיד התקבלה בכבוד ובהערכה רבה בכל פגישה עסקית עם מוסדות קטנים כגדולים. היא שלטה בניהול הפגישה תוך כדי עמידה על דרישות אותו ארגון עם דגש על זמינות ומקצועיות. הייתה נכנסת לפרטי פרטים של השרות, אותו יזכה לקבל אותו ארגון, והם הקשיבו בעניין לדבריה ולמדו מהם. העובדים תחת חסותה זכו לשיעורים יומיומיים, למעורבותה בכל פרט ולהדרכה מקצועית, וזאת ללא ביקורת אישית, אלא הדרכה מקצועית. דלתה הייתה תמיד פתוחה לעזרה.

מרים שיינר : "הייתה לי זכות גדולה ועונג לעבוד עם אישיות בדרגתה".

רמי חילביץ : "מעבר לענייני עבודה ניתן היה גם לצחוק, קצת לרכל וליהנות מן החיים בחברתה".

אורי עמירם : "הקשר המקצועי עם אולגה חרג מגבולות העבודה השוטפת, וכלל גם התייעצויות בלתי פורמאליות. אולגה הייתה חלק מזן הולך ונכחד בענף הנסיעות. היא מסמלת בעיניי את "קדושת המקצוע". הייתה לה רצינות תהומית ויחס של כבוד אבסולוטי לעבודה, בלי מקום לטיפת ציניות או להקלת ראש, יושרה כמו של סרגל והתמדה וחריצות כמו של נמלה. כאשר פרשה מעבודתה היה ברור כי האובדן הוא גדול ולא במהרה יתמלא החלל.
עם לכתה של אולגה נצבט הלב. לא רק על לכתה של אישיות יקרה מאוד לכולנו, כי אם גם על כך שהולך ונחתם הגולל על עידן אחר, שאותו ייצגה אולגה באישיותה יותר מכל. אולגה נפטרה בביתה כשמסביבה המשפחה האוהבת: אחיות, בנות, נכדים ונינים. מותה של אולגה הוא אבדה לכל מכריה וידידיה וכמובן למשפחתה. יהי זכרה ברוך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: