אא

סנורמה יזמה ביקור של נוסעים סמויים

מטרת המבצע היתה ליצור מודעות גוברת לעלייה בביקוש לשייט כחופשה משפחתית וכמובן הגברת המודעות למוצרי רויאל קאריביאן.

Shutterstock Shutterstock
סנורמה יזמה ביקור של נוסעים סמויים אצל מגוון גדול של סוכני נסיעות ברחבי הארץ. מטרת המבצע היתה ליצור מודעות גוברת לעלייה בביקוש לשייט כחופשה משפחתית וכמובן הגברת המודעות למוצרי רויאל קאריביאן.

סנורמה מדווחת שהמבצע צובר הצלחות אצל רוב הסוכנים וחל,קם אשר המליץ על רויאל כחברת השייט המועדפת, זכה בפרס מידי, להלן דוגמא של הסוכנת אורנית זמר-טוב ממשרד איסתא פ"ת שזכתה בפרס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: