אא

פסטיבל White - יין לבן במרינה הרצליה

פסטיבל White השלישי - יין לבן על הים, במרינה הרצליה, יתקיים במשך יומיים, בימים רביעי וחמישי 4 – 5 ביולי. בפסטיבל ישתתפו מיטב היקבים ויבואני היין בישראל.

Shutterstock Shutterstock
פסטיבל  White השלישי - יין לבן על הים, במרינה הרצליה, יתקיים במשך יומיים, בימים רביעי וחמישי 4 – 5 ביולי. בפסטיבל ישתתפו מיטב היקבים ויבואני היין בישראל.

מארגני הפסטיבל  מצפים לקהל רב, שיהנה מיינות לבנים, מיינות סמוקים, מבעבעים , ומיינות קינוח. ליד היינות יהיה גם מתחם גסטרונומי ובו גבינות משובחות , מבחר גדול של שמני זית , קפה ולחמים.

בפסטיבל ישתתפו כ- 100 יינות מיקבים בארץ ומן העולם כולל מבחר גדול של יינות כשרים וקוקטיילים שמתבססים על יינות לבנים, מבעבעים וסמוקים.

אומר יריב פישר, יו"ר החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה: "יין לבן משתבח כאשר שותים אותו באווירה הנכונה. ומה יכול להוות רקע מתאים יותר ליין לבן מאשר בריזה מן הים במרינה היפהפייה של הרצליה"?

בין המשתתפים בפסטיבל: יקב ברקן-סגל , יקב הרי הגליל, יקב האור הגנוז , יקב צימבליסטה ,יקב מונד, חברת הכרם תציג יינות לבנים על טהרת הזן הגיוורצטרמיר, יינות מבעבעים של חברת השקד ואטד, ערק קוועאר- מבחר ערקים עם דגש על התווית השחורה, כרמי לבינשטיין- יינות לבנים של חברת 'פיוזן' וכן מבעבע של חברת שפריץ, ענת ליקרים, קוקטילים על בסיס פרי האהבה של איש הפסיפלורה ועוד.

הפסטיבל יתקיים במרינה הרצליה, בימים ד-ה, 4 – 5 ביולי 2012 משעה 6 בערב.

כרטיס הכניסה כולל: כוס יין מקצועית וטעימת יינות חופשית .


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: