אא

קוסטה נברינו : יעד תיירותי חדש ביוון

משלחת מיוחדת הגיעה מיוון על מנת לשווק את אזור הנופש מסיניה בדרום מערב הפלפונסוס. במקום מרכזי ספא, מגרשי גולף ופעילויות ספורט ובילוי לכל המשפחה.

Shutterstock Shutterstock
היוונים מעוניינים לראות את התייר הישראלי ביוון, זה היה הקו המנחה שנשמע באירוע חגיגי שערכו בשבוע שעבר מנהלי הפיתוח והשיווק של אזור מסיניה ביוון, בפני אנשי תיירות ישראלים במלון שרתון בתל-אביב.

המשלחת היוונית שהגיעה לישראל הציגה את קוסטה נברינו אזור נופש יוקרתי באזור מסיניה בדרום-מערב הפלפונסוס ביוון, על חופי הים היוני, שבירתו העיר קלמאטה.

לאזור מורשת היסטורית בת 4500 שנה והוא משופע בחופי ים מרהיבים, אתרי טבע שמורים ומלונות דה-לקס : The Westin Resort ו - The Romanos שנבחר ע"י מגזין Traveler בשנת 2011 ל- Favorite Overseas Leisure Hotel בשנת 2011.

קוסטה נברינו , אחת מרצועות החוף היפות והבתוליות ביותר בדרום יוון, הוא אתר עליה לרגל לנופשים אניני-טעם בעיקר אירופאים, הבאים לבלות בעיירות ציוריות לצד אתרי נופש המציעים את כל הפינוקים: מרכזי ספא State of the Art, מגרשי גולף איכותיים ושלל פעילויות ספורט ובילוי לכל המשפחה.

השנה צפויה להתקצר הנסיעה ברכב מאתונה לקלמאטה לשעתיים בלבד והמעדיפים טיסה יגיעו בטיסה ישירה מאתונה לשדה התעופה בקלמאטה, מרחק של 40 ק"מ בלבד מקוסטה נברינו.

האורחים מיוון שהגיעו לישראל נמנים על בכירי חברת TEMES מאתונה האחראית על הפיתוח המואץ של אזור קוסטה נברינו . היוונים נפגשו עם גורמי תיירות ותעופה מרכזיים בישראל, כשמטרתם היא, הצבת היעד החדש ביוון על מפת התיירות הישראלית היוצאת של ישראל.


שגריר יוון בישראל, לוקאקיס ואנשי המשלחת היוונית

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: