אא

פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי יחגוג בקיץ חצי יובל

יו"ר פסטיבל הכליזמרים, יגאל שטרית: "הנהלת הפסטיבל, אותו מוביל ראש עיריית צפת, שמה לה כיעד מרכזי להמשיך את המסורת של הפסטיבלים המוצלחים של השנים האחרונות, עם אמנים נוספים מרחבי העולם ולחדש עם תכנים חדשים, הרכבים מיוחדים ואמנים שיופיעו בעיר בפעם הראשונה במסגרת הפסטיבל".

Shutterstock Shutterstock
עשרות אלפי מבקרים מהארץ ומהעולם צפויים להשתתף גם השנה , בפסטיבל הכליזמרים הבינלאומי בצפת, הפסטיבל הגדול בעולם למוסיקת נשמה יהודית שיתקיים בצפת זו השנה ה-25 ויחגוג חצי יובל לייסודו של אחד הפסטיבלים הוותיקים ביותר בישראל.

בפסטיבל הכליזמרים מתקיימים בכל שנה עשרות מופעי מוסיקה ייחודיים, בהשתתפותם של מיטב אמני הכליזמרים וגדולי מוסיקת הנשמה היהודית מישראל המופיעים לצידם של אמנים בינלאומיים על פני 9 במות שונות הפזורות בין הסמטאות העתיקות באווירה הייחודית של צפת, כל המופעים בכניסה חופשית לקהל הרחב.

" 25 שנה לחגיגות הכליזמרים אינו עוד מספר, זהו ציון דרך משמעותי. הנהלת הפסטיבל אותו מוביל ראש עיריית צפת אילן שוחט שמה לה כיעד מרכזי להמשיך את המסורת של הפסטיבלים המוצלחים של השנים האחרונות, עם אמנים נוספים מכל רחבי העולם ועם שלל אירועים מיוחדים בעיר בימי הפסטיבל ולחדש - עם תכנים חדשים, הרכבים מיוחדים ואמנים שיופיעו בעיר בפעם הראשונה במסגרת הפסטיבל", אמר השבוע יו"ר פסטיבל הכליזמרים, יגאל שטרית.

לדברי שטרית, מנהליו האמנותיים של הפסטיבל יהיו גם השנה האמנים אייל שילוח וחנן בר סלע, אשר יחדיו משלימים בימים אלו את התוכנית האמנותית המלאה לפסטיבל: "הבחירה בשני אמנים כה ידועים לנהל יחדיו פסטיבל אינה ברורה מאליה, אך שיתוף הפעולה המוצלח בין האמנים הבכירים שהוכיח את עצמו בשנה שעברה כאשר כל אמן מביא מעולמו שלו לטובת העיר והפסטיבל, מבשר טובות לקראת הפסטיבל הקרוב".

סמוך לימי הפסטיבל יתקיים גם השנה בצפת 'קלרינט וכליזמר בגליל' - הפרויקט הבינלאומי של כיתות האמן ומופעי התלמידים מכל העולם, בהנחייתם של גדולי נגני מוסיקת הנשמה היהודית ומרצים בעלי שם מרחבי העולם, בראשם המאסטרו גיורא פיידמן וחנן בר-סלע. מדי ערב אף יופיעו התלמידים והמורים במופעים משותפים בעיר .


שילוח


בר סלע

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: