אא

איזי ג'ט : קולקציה חדשה של יינות במטוסיה

שרון הוטסון, מנהלת שיתופי פעולה אסטרטגיים באיזי ג'ט: "אנו גאים להציע מגוון נהדר של יינות על המטוס. המבחר החדש, שאמור לענות על טעמם של קהלים רבים, מיוצר על ידי היצרן הצרפתי הידוע באיכות יינותיו נושאי הפרסים Louis Mondeville".

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה, איזי ג'ט, מעדכנת את מבחר היינות המוגשים במטוסיה ומציגה קולקציה חדשה.

היין הלבן של איזי ג'ט, Louis Mondeville Cotes de Gascogne, נבחר בשנה שעברה לטוב ביותר על-ידי פאנל שהורכב מנוסעים ומומחי יין ביוזמת Skyscanner. היין של איזי ג'ט הביס יינות שמוגשים בחברות תעופה אחרות כדוגמת אייר פרנס, בריטיש אירווייס והאמירויות. המבחר החדש כולל יינות באיכות זהה ומאותו יצרן מהולל Louis Mondeville.

בחירת סוג היין המוצע במטוסים היא משימה מאתגרת ביותר כיוון שתנאי השתייה שונים בגובה 30 אלף רגל. בגובה הזה בלוטות הטעם קהות יותר וכמות החמצן הפחותה גורמת לכך שהיין לא "נושם" כמו על הקרקע. חברות התעופה נאלצות לקחת בחשבון את התנאים האלה כשהן בוחרות את סוג היין אותו הן מציעות לנוסעים.

שרון הוטסון, מנהלת שיתופי פעולה אסטרטגיים באיזי ג'ט אמרה: "אנו גאים להציע מגוון נהדר של יינות על המטוס. המבחר החדש, שאמור לענות על טעמם של קהלים רבים, מיוצר על ידי היצרן הצרפתי הידוע באיכות יינותיו נושאי הפרסים Louis Mondeville. היין הלבן Sauvignon Blanc והאדום Merlot שניהם מאזור Languedoc/Roussillon בדרום צרפת. את הטעם משלים ה- Rose Cotes De Gascogne שמקורו בשוליים הנמוכים של הרי הפירנאים בדרום מערב צרפת. לחובבי היין המוגז יוצע ה- Prosecco האיטלקי המפנק. היין הלבן 2011 Sauvignon Blanc הוא ארומטי תוסס ורענן. היין האדום 2011 Merlot מורכב מענבים שהגיעו לבשלות אופטימאלית לצורך הכנת יין וטעמו פירותי עדין. היין 2011 Rose Gascogne הוא צלול, בגוון ורוד חיוור עם נגיעות פטל".

מחירים: 5 יורו לבקבוק שמכיל 187 מ"ל. ניתן לרכוש שני בקבוקים במחיר 8.5 יורו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: