משרד התיירות יארח את עורכי מגזין TimeOut מפריז, לונדון, ברצלונה ואמסטרדם
במהלך השנה האחרונה השקיע משרד התיירות כ- 20 מיליון שקלים בשיווק תל אביב בעולם. שר התיירות: "תל אביב שהפכה לאחד היעדים הנחשקים ביותר על ידי מיליוני תיירים, מהווה היום מותג בינלאומי שעומד בפני עצמו על מפת התיירות הישראלית".
Shutterstock
משרד התיירות ממשיך להשקיע משאבים כדי להציב את תל אביב כעיר תיירותית מובילה בעולם. השבוע יארח המשרד, בשיתוף עם עיריית תל אביב עורכים וכתבים מובילים מהמגזין הפופולארי "TimeOut".
הקבוצה, הכוללת עורכים וכתבים מפריז, לונדון, ברצלונה ואמסטרדם תגיע לישראל ביום רביעי הקרוב 27.6 ותשהה בארץ כארבעה ימים.
חברי הקבוצה המתמחים באמנות, תרבות ומוסיקה, יסיירו במוזאונים וגלריות בתל אביב ובאתרים נוספים ברחבי העיר. הסיור כולו יהיה בסימן אומנות ועיצוב ויגיע לשיאו באירועי "לילה לבן" שיתקיימו ביום חמישי בלילה.
מטרת האירוח הינה קידום סדרת כתבות בנושא תל אביב במגזין הנפוץ, תוך סקירת אפשרויות הביקור השונות בתל אביב והתמקדות בנישת האמנות הייחודית לעיר, במסגרת שנת האמנות עליה הכריזה העירייה.
מגזין TimeOut הינו אחד מעיתוני התרבות והפנאי הפופולריים ביותר ברחבי העולם ומוכר בעיקר הודות לכתבות בתחום חיי הלילה והבילוי המופיעות בו. המגזין מופץ בכ-60 מדינות ברחבי העולם, ביניהן גם בתל אביב. TimeOut מפרסם גם גיליונות ייחודיים הכוללים מדריכי טיולים, ביקורת מסעדות, בארים וכדומה.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "תל אביב היא עוגן משמעותי במוצר התיירותי הקיים בישראל והיא מהווה מוקד משיכה לתיירים מכל העולם. הפתיחות, האנרגיה, האמנות והמרקם האנושי הליברלי שקיים בה, הוא שמושך אליה תיירים ומוסיף נפח לאטרקטיביות ולייחוד שבמוצר התיירות הישראלי".
בשנה האחרונה השקיע משרד התיירות כ- 20 מיליון שקלים בשיווק תל אביב בעולם, תוך מיצובה כעיר תיירות מובילה עבור מספר קהלי יעד ונישות מוגדרים ובמיוחד תרבות, קולינריה, אמנות והתיירות הגאה. קידום העיר נעשה באמצעות פרסום ייעודי ומשולב בתקשורת הארצית והמקומית במדינות שונות, פעולות יח"צ, אירוח מובילי דעת קהל וגורמי תקשורת, הפקת חומרי שיווק, פעילות שטח דוגמת סמינרים, ירידי תיירות ועוד.
הקבוצה, הכוללת עורכים וכתבים מפריז, לונדון, ברצלונה ואמסטרדם תגיע לישראל ביום רביעי הקרוב 27.6 ותשהה בארץ כארבעה ימים.
חברי הקבוצה המתמחים באמנות, תרבות ומוסיקה, יסיירו במוזאונים וגלריות בתל אביב ובאתרים נוספים ברחבי העיר. הסיור כולו יהיה בסימן אומנות ועיצוב ויגיע לשיאו באירועי "לילה לבן" שיתקיימו ביום חמישי בלילה.
מטרת האירוח הינה קידום סדרת כתבות בנושא תל אביב במגזין הנפוץ, תוך סקירת אפשרויות הביקור השונות בתל אביב והתמקדות בנישת האמנות הייחודית לעיר, במסגרת שנת האמנות עליה הכריזה העירייה.
מגזין TimeOut הינו אחד מעיתוני התרבות והפנאי הפופולריים ביותר ברחבי העולם ומוכר בעיקר הודות לכתבות בתחום חיי הלילה והבילוי המופיעות בו. המגזין מופץ בכ-60 מדינות ברחבי העולם, ביניהן גם בתל אביב. TimeOut מפרסם גם גיליונות ייחודיים הכוללים מדריכי טיולים, ביקורת מסעדות, בארים וכדומה.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "תל אביב היא עוגן משמעותי במוצר התיירותי הקיים בישראל והיא מהווה מוקד משיכה לתיירים מכל העולם. הפתיחות, האנרגיה, האמנות והמרקם האנושי הליברלי שקיים בה, הוא שמושך אליה תיירים ומוסיף נפח לאטרקטיביות ולייחוד שבמוצר התיירות הישראלי".
בשנה האחרונה השקיע משרד התיירות כ- 20 מיליון שקלים בשיווק תל אביב בעולם, תוך מיצובה כעיר תיירות מובילה עבור מספר קהלי יעד ונישות מוגדרים ובמיוחד תרבות, קולינריה, אמנות והתיירות הגאה. קידום העיר נעשה באמצעות פרסום ייעודי ומשולב בתקשורת הארצית והמקומית במדינות שונות, פעולות יח"צ, אירוח מובילי דעת קהל וגורמי תקשורת, הפקת חומרי שיווק, פעילות שטח דוגמת סמינרים, ירידי תיירות ועוד.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}