אא

ישרוטל בפרויקט קולינרי : "ספיישל השף"

הרשת יצאה בפרויקט זה, בהמשך למחקר של חברת 'יוניליוור פודסולושיינס' בנושא השפעת חווית המזון והמשקאות על רצון הנופש לחזור ולהתארח בבית המלון.

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות ישרוטל השיקה פרויקט חדש בשם "ספיישל השף", אשר במסגרתו תועצם החוויה הקולינרית של אורחי בתי המלון של הרשת.

הפרויקט בא לידי ביטוי בכך, שבכל אחד מ-15 בתי המלון של הרשת שף בית המלון יצר מנה מושקעת ובסגנון ייחודי לו לאורחי אותו מלון, וכן שף המלון יהיה נגיש ומוכר יותר לאורחים - וזאת באמצעות פרסומים אודותיו ואודות מנת הספיישל שלו, אשר יהיו מוצבים באזורים שונים ברחבי בית המלון.
פרויקט זה אף מעניק כבוד רב יותר ומעצים את שף המלון, אשר לו תפקיד מכובד וחשוב במערך האירוח.

במחקר שביצעה חברת 'יוניליוור פודסולשיינס' בקרב צרכנים הנוהגים להתארח בבתי מלון בארץ עלה כי, בהסתכלות על החופשה בדיעבד, נושא המזון והמשקאות מהווה פרמטר משמעותי ביותר בחוויית האירוח וההנאה מהחופשה - המשפיע כמובן בהמשך על הרצון לשוב להתארח במלון, להמליץ עליו לחברים ולתפיסתו כיוקרתי ואיכותי.

"אנו ביוניליוור פודסולושיינס מבקשים להוביל, ביחד עם לקוחותינו, מגמה לפיה השפים עוברים ל"קדמת הבמה", ומקבלים את החשיבות וההכרה המגיעות להם ולפועלם", אמר מנכ"ל יוניליוור פודסולושיינס ישראל, ניר אילני.


השף בועז דרור. צילום: דן לב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: