אא

רשת מלונות טמרס חגגה את השקת הסדרה החדשה של סופי שבוע תוכניים

הרשת חגגה באירוע קולינארי שקיימה בתחילת השבוע במלון ספא שיזן. האירוע החל בסדנא, שהעביר השף ישראל אהרוני, שהתמקדה באוכל האהוב עליו, אוכל אסייתי. מנות אסייתיות גם מאפיינות את תפריט הקיץ החדש של ספא שיזן בר.

Shutterstock Shutterstock
באירוע קולינארי שקיימה בתחילת השבוע , חגגה רשת מלונות טמרס את השקת הסדרה החדשה של סופי שבוע תוכניים, עם שפים מובילים, שהתקיים במלון ספא שיזן. סופי שבוע שיתקיימו במלונות הרשת דניאל ים המלח, דניאל הרצליה ומלון WEST על חוף הצוק בתל אביב, האירוע השני היה השקת תפריט הקיץ של שיזן בר, מסעדת מלון ספא שיזן שבקומפלקס מלון דניאל הרצליה.

האירוע החל בסדנא פרונטלית שהעביר השף ישראל אהרוני שהתמקדה באוכל האהוב על אהרוני אוכל אסייתי, מנות אסייתיות גם מאפיינות את תפריט הקיץ החדש של ספא שיזן בר.

עשרות אורחים, בניהם אורחי המלון, חברי מועדון טמרס, קולגות מנהלי חברות, אנשי עסקים הגיעו לסדנא במהלכה טעמו מהמנות שהכין אהרוני, לאחר מכן התקיים קוקטייל מפואר במהלכו נחשפו האורחים למנות שהכין שף המלון דודו כהן, מנות מייצגות מתפריט הקיץ החדש של ספא שיזן בר.

טמרס אף השיקה השבוע את ספא שיזן בטרקלין המלך דוד בנתב"ג, דוד מיימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים של אל על אשר יחד עם ענת סטריק-דהאן רקם את העסקה, הגיע לחגוג עם רשת טמרס השותפה החדשה שלו.


 ענת סטריק-דהאן ודוד מיימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים של אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: