סוויס : שירות 24/7 חדש ברשתות החברתיות
החל מה-1 ביולי לקוחות סוויס יכולים להיעזר ברשתות החברתיות באינטרנט על מנת ליצור קשר עם נציגי סוויס בכל שעה מכל מקום בעולם, בשאלות ומידע בנושאים של הזמנות, כירטוסים, טיסות, וכל שאלה הקשורה לפעילות החברה.
Shutterstock
החל מה-1 ביולי לקוחות סוויס יכולים להיעזר ברשתות החברתיות באינטרנט על מנת ליצור קשר עם נציגי סוויס בכל שעה מכל מקום בעולם, בשאלות ומידע בנושאים של הזמנות, כירטוסים, טיסות, וכל שאלה הקשורה לפעילות החברה.
השירות זמין 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע מאויש ע"י צוות הבקיא בכל הנושאים הנ"ל.
כתובות הרשתות החברתיות:
Twitter@SwissAirLines
www.facebook.com/FlySWISS
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}