אא

אתר TripAdvisor מדרג את עשרת ערי התיירות היקרות בעולם

עקב הסיקור התקשורתי הגדול של חגיגות יום ההולדת של המלכה ואירוח אולימפיאדת 2012, לונדון מדורגת כיעד היקר ביותר הקיץ, עוד ברשימה: אוסלו, ציריך, פריז ועוד

על פי סקר שנערך לאחרונה על ידי אמריקן אקספרס, אמריקאים מקציבים לחופשת הקיץ שלהם כ- 1180 $ לאדם בממוצע. אולי זה נשמע כמו הרבה כסף, אך סכום זה אינו מספיק, כדי לממן חופשה לאחת מהערים היקרות בעולם.

מחקר חדש של אתר TripAdvisor מדרג את הערים היקרות בעולם, על בסיס ארבעה קריטריונים: מחיר של חדר במלון, מחיר של קוקטיילים ארוחת ערב לשניים ואת מחיר הנסיעה הלוך ושוב במונית.

לונדון מדורגת כיעד היקר ביותר הקיץ, וזה לא פלא. כמארחת של אולימפיאדת 2012 ועקב הסיקור התקשורתי הגדול של חגיגות יום ההולדת של המלכה.

ניו יורק היתה העיר היחידה בארה"ב שנכנסה לרשימת עשרת הערים היקרות ביותר, כאשר דורגה במקום ה-6. למרות שמחיר ממוצע של מלון בבוסטון הוא למעשה גבוה יותר מאשר בניו יורק, ההוצאות הנוספות כמו מוניות ובילוי לילי בעיר, נוגסות בתקציב כאשר בוחנים את ההוצאות בניו יורק.

"עבור מטיילים אמריקאים המתכננים טיולים בעיר, חשוב שתהייה הבנה של ההוצאות היומיומיות ביעד שבו מתכננים לטייל", אמר ברוק פרנסיק, מנהל התקשורת של TripAdvisor .

הרי הרשימה של עשרת הערים היקרות ביותר: 1. לונדון 2. אוסלו  3. ציריך 4. פריז 5. שטוקהולם 6. ניו יורק 7. מוסקבה 8. קופנהגן 9. סידני 10. סינגפור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: