אא

ערוץ היוטיוב הנוצרי של משרד התיירות עם למעלה ממיליון וחצי צפיות

שר התיירות: "יוטיוב הפך מזמן לבמה מרכזית עבור גופים בתחום התיירות. התגובה החיובית לערוץ מעידה על העניין הרב הקיים בקרב הקהל הנוצרי בכל הקשור לישראל"

Shutterstock Shutterstock

ערוץ היוטיוב הנוצרי שמופעל על ידי משרד התיירות ממשיך למשוך מיליוני צופים וגולשים מרחבי העולם. הערוץ שהושק בסוף 2011, חצה השבוע את קו המיליון וחצי הצפיות בסרטונים השונים המוצגים בו, עם ממוצע של כ-5,500 צפיות ביום. משרד התיירות רואה בערוץ פלטפורמה חשובה לחשיפתה של ישראל לעולם, והוא מצטרף למגוון פעילויות שיווקיות שנעשות בשנים האחרונות במסגרת הרשתות החברתיות ובאינטרנט בכלל.

בערוץ שכתובתו https://www.youtube.com/user/HolyLandVisit?feature=mhee ניתן למצוא סרטונים במגוון שפות: אנגלית, גרמנית, ספרדית, פורטוגזית, יפנית, רוסית, פולנית ועוד. בסרטונים מוצגים ראשי קהילות, כמרים וצליינים, המספרים על החוויה הרוחנית המיוחדת שחוו בביקור בישראל. בנוסף, מוצגים סרטונים שעוסקים באתרים הקדושים לנצרות וכן תכנים בנושא חגים נוצריים ואירועים ייחודים המתקיימים בארץ הקודש.

הערוץ נבנה על ידי דסק הדתות במשרד התיירות, שעיקר פעילותו היא להתאים את מוצר התיירות הישראלי לתיירים הנוצרים ולעודד ביקורם בישראל. הפעילות השיווקית לקהל הנוצרי היא אחת מהפעילויות המרכזיות של משרד התיירות. בהתאם לכך, בשנת 2011 הושקעו בפנייה לקהלים נוצריים שונים ברחבי העולם כ-60 מיליון שקלים, כאשר סכום דומה מושקע גם השנה.

דוגמה נוספת לפעילות שיווקית לקהילות נוצריות היא שימוש באפליקציית ה"street view" של Googleהמאפשרת צפייה בתמונות פנורמיות ב-360 מעלות וסיור וירטואלי בשלוש ערים נבחרות: ירושלים, תל אביב וחיפה. באמצעות פיתוח ה"street view" יכולים הגולשים באתר המשרד, הפונה לקהל הקתולי, "לטייל" בוויה דולורוזה, כנסיית הקבר, הר הזיתים וכן באתרים נוספים הקדושים לנצרות. משרד התיירות הוא הראשון לעשות שימוש כזה באפליקציה בישראל, המצויה בכתובת http://www.holyland-pilgrimage.org/.. בחודש הראשון לעלייתה לאתר, כבר צברה האפליקציה קרוב ל-50 אלף כניסות.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "יוטיוב משמש במה מרכזית עבור גופים בתחום התיירות. התגובה החיובית לערוץ מעידה על העניין הרב הקיים בקרב הקהל הנוצרי בכל הקשור לישראל. בכוונת המשרד להגביר את השימוש במדיות חדשות בעתיד בשל יעילותן הרבה. התיירות הנוצרית לישראל מהווה את קהל היעד המרכזי בו ממקד משרד התיירות את מאמצי השיווק. ערוץ היוטיוב שמופעל על ידי משרד התיירות, יסייע בהעברת המסרים והצגת החוויה הרוחנית המיוחדת של ביקור בארץ הקודש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: