אא

הרצליה נערכת לקידום התיירות בעיר

הקיץ עמוס בפסטיבלים ואירועים בהרצליה, בין האירועים 'פסטיבל רוק הרצליה' [16 עד 21 ביולי], מרתון הופעות חינם של אביב גפן והתעויוט, יהודה פוליקר ואמנים אחרים בחופים ובאולמות בעיר

Shutterstock Shutterstock

עיריית הרצליה יחד עם החברה העירונית לפיתוח התיירות בעיר משקיעות הקיץ בהפקת שלל פסטיבלים ואירועים בחופים, בטיילת החדשה ובמרינה כעוגן תיירותי על מנת למשוך לאתרי התיירות בעיר קהל רחב.  

האירוע המרכזי של הקיץ בהרצליה הוא 'פסטיבל רוק הרצליה', מרתון הופעות חיות  פתוחות לקהל הרחב בחינם בטיילת החדשה ובחופים של אמנים מהשורה הראשונה, בהם: אביב גפן והתעויוט, יהודה פוליקר, דנה ברגר ורוני דלומי, וכן מופעים בתשלום בהיכל התרבות בעיר.

מדווח יריב פישר, יו"ר החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה: "ההחלטה ליצור שפע של מופעים אטרקטיביים בחינם היא אסטרטגית ומטרתה: לחזק את כח המשיכה של העיר בתיירות פנים ובתיירות נכנסת. למעלה מ- 21 מיליון ₪ הושקעו בבניית מקטע ראשון של טיילת הרצוג החדשה בהרצליה, שהיא טיילת החוף היפה בישראל, וכוללת: שבילי הליכה, דקים המחברים אל הים, מעליות חוף, בתי קפה ומסעדות חדשות, מתקני ספורט ומתקני ציבור, חיבור wi-fi, פריסה מלאה של מצלמות אבטחה ועוד. לאחר שסיימנו את החלק הראשון של הטיילת, אנו בפתח השקעה נוספת של 17 מיליון ₪ בקירוב במקטע השני ממלון דניאל ועד גן גלסברג. המרינה, החופים היפיפיים וטיילת הרצוג מושכים מידי סוף שבוע בקיץ הנוכחי קהל שיא של 70 - 60 אלף מבקרים. אנו רואים תוצאות להשקעה בתשתיות התיירות ובאירועים גם מנתוני המלונות בעיר. בחודש מאי חל גידול של 11% בלינות התיירים במלונות בהרצליה לעומת מאי אשתקד וגידול של 42% בלינות הישראלים. סה"כ מספר הלינות במלונות במאי השנה הגיע ל-22 אלף בקירוב, 19% עלייה לעומת מאי אשתקד. המלונות הגיעו במאי לתפוסה של 75.2%. אנו מדווחים על צבר הזמנות מוצלח לקיץ ומקווים שההשקעה תמשיך להניב תוצאות".

פסטיבל רוק הרצליה יתקיים זו השנה הרביעית בתאריכים: 21 – 16 ביולי במשך 5 ימים ברציפות'. מועדון גולדסטאר זאפה הרצליה, החוגג 4 שנים, מפיק את הפסטיבל שיכלול הופעות חיות של מוזיקאים מהמובילים בישראל ואף מהעולם.   

בין היתר, יופיעו בחוף אכדיה דרום במופע פתוח לקהל, ללא תשלום : דנה ברגר , אביב גפן והתעויוט , רוני דלומי , יהודה פוליקר .

עוד פסטיבל, שייפתח מחר בערב , ויתקיים מידי שבוע ביולי – אוגוסט הוא: 'מוזיקה על המים'. מסורת של מופעי פולקלור של אמנים מהארץ ומהעולם ברחבת המרינה בהרצליה, שמושכת מידי קיץ קהל נאמן, אשר מגיע מצויד במחצלות ובכיסאות פלסטיק ונהנה מהופעות משובחות ומושקעות ללא תשלום. המופע הראשון מחר בערב הוא 'שדות ירוקים' - מיטב הקלאסיקות של שירי הפולק האמריקאיים, בביצוע סוזי מילר, סוני ארנון ושגיא איילנד.                  




צילום תמונות: משרד אדריכלים נתנאל בן יצחק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: