אא

רוב הישראלים מתייעצים עם יועצי תיירות לקראת נסיעה מתוכננת לחו"ל

אלו נתונים שעולים מסקר שנערך לאחרונה בהזמנת התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל. מנכ"ל התאחדות סוכני נסיעות ותיירות: "עמודי האוהדים המסחריים בפייסבוק עדיין מחפשים דרך וכיוון והפוטנציאל העסקי שלהם עדיין לא מומש".

Shutterstock Shutterstock
במסגרת פעילותה המשולבת להכיר ולהבין את שוק הלקוחות בתחום הנסיעות, הזמינה התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל סקר אינטרנטי, אשר הציג בפני הנשאלים שאלות לגבי התנהגותם בעת תכנון נסיעה לחו"ל.

מן הסקר עולה, כי רוב הישראלים מתייעצים עם יועצי תיירות ישראליים לקראת נסיעה לחו"ל. כמחציתם פונים להתייעצות ישירה עם משרדי נסיעות בארץ, ו-47% נעזרים באתרי התיירות של משרדי הנסיעות בישראל לתכנון נסיעתם הקרובה. מקור חשוב ומרכזי לאיסוף מידע לקראת חופשה בחו"ל הוא חברים ומשפחה .

נתון נוסף ומפתיע שעלה מן הסקר: רק 8% מן הישראלים מתייעצים עם חברים בפייסבוק לקראת נסיעה לחו"ל, ומחציתם הגדירו את ההתנסות כ"לא שימושית".

יוסי פתאל מנכ"ל התאחדות סוכני נסיעות ותיירות מסר: "הנתונים לגבי השפעת החברים בפייסבוק בתכנון חופשה הפתיעו אותנו, ציפינו שההשפעה תהיה גדולה יותר. עמודי האוהדים המסחריים בפייסבוק עדיין מחפשים דרך וכיוון והפוטנציאל העסקי שלהם עדיין לא מומש".

הסקר נערך ע"י חברת ZetaTools והשתתפו בו 554 משיבים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסיה הבוגרת . טעות הדגימה היא 3.4%.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: