אא

400 נבחנים בבחינת הגמר לקבלת תעודת סוכן נסיעות

מי אמר שמקצוע סוכן הנסיעות לא מבוקש. זו השנה העשירית שהבחינה לקבלת תעודת סוכן נסיעות נערכת ע"י התאחדות סוכני הנסיעות.

ביום שלישי התקיימה בחינת הגמר הארצית לקבלת תעודת "סוכן נסיעות". הבחינה התקיימה בשלושה מוקדים בו זמנית: ברמת גן, בירושלים ובחיפה. זו השנה העשירית שהבחינה לקבלת תעודת סוכן נסיעות נערכת אחת לשנה על ידי ההתאחדות. כתיבת הבחינה ובדיקתה מתבצעת על ידי צוות מקצועי ומיומן מטעם ההתאחדות ובפיקוחה של הוועדה להכשרת כוח אדם של ההתאחדות.


לנבחנים שעברו את הבחינה מוענקת תעודת סוכן נסיעות מטעם ההתאחדות. בבחינה משתתפים מאות בוגרי הקורסים לסוכני נסיעות במוסדות הלימוד המוכרים על ידי ההתאחדות וכמה עשרות פקידים שצברו ותק של לפחות 3 שנים בעבודה בסוכנויות נסיעות החברות בהתאחדות. החידוש החשוב של הבחינה האחרונה הוא הצטרפותם לשורות הנבחנים של בוגרי בתי הספר התיכוניים אשר סיימו מגמת תיירות ופנאי בשנת הלימודים האחרונה.


יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות מסר כי ההתאחדות משקיעה תשומת לב ומשאבים רבים בקידומם המקצועי של עובדי הענף ובהכשרתה הנאותה של העתודה המקצועית. בוגרי הקורסים לסוכני הנסיעות, אמר פתאל, הם השתקפותו של הענף ועתידו. המטרה העומדת לנגד עינינו היא להבטיח שהבוגרים יזכו להכשרה שתתאים לצורכי הענף, ושרמתם האישית והמקצועית תקדם את הענף קדימה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: