אא

טושיבה : מסך תלת-מימד ללא משקפיים

סמנכ"ל השיווק של ניופאן: "שילוב של טכנולוגיות ידידותיות של זיהוי מיקום פנים, חיישן תנועה ורזולוציית 4K [פי 4 מ Full HD] נועדו לספק את צרכיהם של צופים שכבר הורגלו באיכויות צפייה גבוהות ומעוניינים לשדרג את חוויית הצפייה שלהם עוד יותר"

Shutterstock Shutterstock
ניופאן, משווקת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, משיקה בישראל את מסך התלת-מימד ללא משקפיים של טושיבה המאפשר עד 9 אזורי צפיה. מדובר במסך המסחרי הראשון אשר יימכר בישראל. מחיר 49,990 ₪.

מסך ה- 55ZL2 מסדרת הדגל של מסכי טושיבה המבוססים על מעבד העל החדשני CEVO עם 7 ליבות, כולל גם את טכנולוגיית ה-Resolution 4K אשר מהווה את שיא הטכנולוגיה באיכות הצפייה ובעצם מציגה וידאו ברזולוציה הגדולה פי 4 מ- Full HD העומדת על 3840 x 2160 פיקסלים.

בנוסף, המסך כולל טכנולוגיה של Face recognition - זיהוי מקום פנים אשר מזהה עד ארבעה צופים ומתאימה את מיקומם על מנת לקבל את זווית הצפייה האופטימלית לצפייה בתלת מימד ללא משקפיים. טכנולוגיה זו כוללת חיישן תנועה, שבנוסף גם מכבה את המסך במידה ומזהה חוסר תנועה, על מנת לחסוך בחשמל.

ירון צפדיה, סמנכ"ל השיווק של ניופאן מציין כי: "שילוב של טכנולוגיות ידידותיות של זיהוי מיקום פנים, חיישן תנועה ורזולוציית 4K נועדו לספק את צרכיהם של צופים שכבר הורגלו באיכויות צפייה גבוהות ומעוניינים לשדרג את חוויית הצפייה שלהם עוד יותר".

המסך החדש של טושיבה מתאפיין בביצועים, שבאים לידי ביטוי בצבעים עמוקים ועשירים, צליל מעולה, קישוריות Wi-Fi, ו- 3D RESOLUTION+ – המרת תמונה לרמה הקרובה ל-HD גם בתלת מימד.

בנוסף לכוחו הרב של המעבד, מסך ה-ZL2 כולל פאנל מגה LED המאפשר להגיע לרמת בהירות מרשימה ביותר העומדת על 1,000cd/m2 . הדבר בא לידי ביטוי בגווני הלבן החזקים והבוהקים. בנוסף, תאורת הפאנל מפיקה רמת ניגודיות גבוהה העומדת על 9,000,000:1 ומוסיפה לצבעים עושר וחדות.

את המסך עיצב JACOB JENSEN אשר ייצר את הרושם כאילו המסך "צף", דרך משחקים של השתקפות בין הסטנד למסך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: