אא

אגודת מורי דרך פנתה למנכ"ל חברת סיטיפס במטרה להקל את נסיעות התיירים ברכבת

יעקב מיטרני, יו"ר האגודה: "אנחנו חושבים שהנגשת הרכבת למאות אלפי התיירים המבקרים בירושלים תהיה לטובת התיירים, לטובת הרכבת הקלה, לטובת סוחרי ירושלים בשוק במרכז העיר ובעיר העתיקה ולטובת ירושלים".

Shutterstock Shutterstock
הפעלת הרכבת הקלה בירושלים יצרה הזדמנות יוצאת דופן לשינוע תיירים זרים בקלות ובנוחות מאשכול בתי המלון במערב ירושלים ובמזרחה למרכז העיר ולאתרי התיירות החשובים בעיר העתיקה.

למרות זאת, קיימים קשיים וחוסר נוחות בתפעול מערכת מכירת הכרטיסים. מכונת מכירת הכרטיסים אינה ידידותית למשתמש ובודאי לאלו שהינם תיירים שאינם דוברים בשפת הארץ או אנגלית.

יעקב מיטרני, יו"ר האגודה: "לטובת הנגשת הרכבת הקלה למאות אלפי התיירים הפוקדים את ירושלים, אנו מציעים למקם נקודות מכירה לכרטיסי נסיעה ברכבת בבתי המלון עצמם או לאפשר לבתי המלון למכור כרטיסי נסיעה. כך מורי הדרך המלווים תיירים וצוותים מבתי המלון יעזרו לתיירים להתנהל מול מכונות המכירה. באותה מידה ראוי שבתחנה המרכזית בירושלים תינתן אפשרות לקניית כרטיסים לרכבת בשירות אישי וזמין. אנחנו חושבים שהנגשת הרכבת למאות אלפי התיירים המבקרים בירושלים תהיה לטובת התיירים, לטובת הרכבת הקלה, לטובת סוחרי ירושלים בשוק במרכז העיר ובעיר העתיקה ולטובת ירושלים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: