אא

מלון ספא קלאב ים המלח: סופשבוע בנושא עיצוב וחידוש הבית

שירלי פבל גלבוע, אחראית הקונספט ברשת פרימה: "הישראלים אוהבים לחדש ולרענן את הבית לקראת ראש השנה ופסח. חשבנו שיהיה נחמד להציע לאורחים שלנו לנצל את חופשת הקיץ המרגיעה לקבלת כלים מעשיים שיסייעו להם לאחר מכן בבואם לבצע שינויים בבית".

Shutterstock Shutterstock
מלון ספא קלאב ים המלח, מרשת מלונות פרימה, יצא בחודש יולי עם חבילות נופש ייחודיות, שיאפשרו לנופשים בקיץ לנצל את חופשתם כדי לקבל גם טיפים וידע מעשי בטרנדים האחרונים בתחום ההום-סטיילינג. חבילות הנופש יוצעו בשני סופי השבוע האחרונים של חודש יולי, כחלק ממדיניות המלון להציע לאורחיו חופשות לייף סטייל עם ערך מוסף - תוכן מעשיר ומגוון בנושאים מתחלפים.

במסגרת סופי השבוע יתקיימו במלון מגוון פעילויות עם דגש על הקניית ידע בתחום הטרנדים, אדריכלות הפנים ועיצוב הבית: הרצאה בנושא יצירת תחושה ורגש בעזרת עיצוב וצבע; היכרות עם חומרים, טקסטורות וצבעים; טיפים ליצירת אשליות אופטיות של גובה, מרחב או עומק; כלים ליצירת אווירה הרמונית באמצעות ריהוט; סדנא תיאורטית על האדריכלים הגדולים בהיסטוריה; שיחה על הטרנדים החמים של 2012-2013 ועוד. כמו כן יינתן ייעוץ אישי למעוניינים.

בנוסף, האורחים יוכלו לקחת חלק בשלל הפעילויות הקבועות שמציע המלון - ארוחות עשירות, טיפולי וואטסו, יוגה צחוק, סדנאות תנועה וריחוף במים, התעמלות ברוח המזרח ועוד.

ברשת מסבירים כי ההחלטה להקדיש את סופי השבוע של סוף יולי לנושא העיצוב, נובעת מהעלייה המשמעותית בשיפוצי הדירות לקראת עונת החגים.

שירלי פבל גלבוע, אחראית הקונספט ברשת פרימה, אמרה כי: "הישראלים אוהבים לחדש ולרענן את הבית לקראת ראש השנה ופסח. חשבנו שיהיה נחמד להציע לאורחים שלנו לנצל את חופשת הקיץ המרגיעה לקבלת כלים מעשיים שיסייעו להם לאחר מכן בבואם לבצע שינויים בבית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: