אא

קובי קרני: ״אם חברת תעופה מתמוטטת אז הסוכנים צריכים לשלם על כך״?

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות יוצא נגד מנכ"ל יאט"א בישראל, על רקע פניית יאט"א לממונה על ההגבלים עסקיים, בדרישה לבדוק מחדש את ההגבלות לגבי מערכת הסליקה. קרני: "שיגיד תודה שאנחנו לא תובעים אותו אישית". זוסמן: "אין תגובה".

Shutterstock Shutterstock
יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות קובי קרני זועם על מנכ"ל יאט"א בישראל, קובי זוסמן. זאת על רקע פניית יאט"א לממונה על ההגבלים העסקיים, בדרישה לבדוק מחדש לגבי ההגבלות שיש עליה, מאז חידוש הפטור למערכת הסליקה לפני כשנתיים.

הפנייה נעשה על רקע האפשרות של סוכני הנסיעות לבצע קיזוז תשלומים ממערכת הסליקה, כאשר חברת תעופה מפסיקה את הפעילות או קורסת.

הסוכנים נאלצו בחודשים האחרונים לבצע קיזוזים על רקע התמוטטות חברות התעופה ספנאייר ומאלב. הקיזוז שביצעו הסוכנים יצר גרעון כספי ביאט"א, וכעת ביאט"א מבקשים משאר חברות התעופה לממן את הגרעון בסך מאות אלפי דולרים. בחברות התעופה זועמים על כך.

קובי קרני אומר בכעס: "קובי זוסמן הוליך שולל את הסוכנים והשוק. הוא הרי הבטיח לכולם לא לבצע את הקיזוז כי כספם יוחזר להם מחברות התעופה. מי ששמע לו, הפסיד כסף. על סמך מה הוא הבטיח זאת? אין גבול לחוצפה שלו. הסוכנים התנהלו לפי החוק. שיגיד תודה שאנחנו לא תובעים אותו אישית. זה הפקרות מה שקורה, אם חברת תעופה מתמוטטת אז הסוכנים צריכים לשלם על כך? איפה האחריות של יאט"א וחברות התעופה".

קובי זוסמן אמר בתגובה לדברים הקשים של קרני:"אין תגובה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: