אא

מינוי חדש במלון ענבל ירושלים

אלכס הרמן מונה לסמנכ"ל שיווק ומכירות של המלון. מנכ"ל המלון: "התמצאותו המעמיקה בזירות טכנולוגיית המידע, התקשורת החברתית והשיווק המכוונן ימלאו תפקיד משמעותי בתהליך מיצוי מאמצינו בהתמודדות עם הצרכים ודפוסי ההזמנות המשתנים תדירות של מאגר לקוחותינו".

Shutterstock Shutterstock
מנכ"ל מלון ענבל ירושלים, ברונו דה סקוויטר, הודיע השבוע על מינויו של אלכס הרמן לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות החדש של המלון.

הרמן, מנהל שיווק ופיתוח עסקי המתמחה בעבודה עם מגוון רחב של חברות מתחום טכנולוגיית המידע המתפתח, וכן מתחומי התקשורת החברתית והשיווק המכוונן, יהיה מעורב ישירות בפיתוח מערך מכירות נרחב ואסטרטגיות שיווק חדשניות עבור המלון עטור הפרסים.

"מינויו של מר הרמן מהווה התפתחות מרגשת עבור המלון שלנו. התמצאותו המעמיקה בזירות טכנולוגיית המידע, התקשורת החברתית והשיווק המכוונן ימלאו תפקיד משמעותי בתהליך מיצוי מאמצינו בהתמודדות עם הצרכים ודפוסי ההזמנות המשתנים תדירות של מאגר לקוחותינו.", אומר דה סקוויטר.

הרמן מברך על האתגר. "נמשיך להדק את קשרינו ושיתוף הפעולה עם לקוחותינו ושותפינו העסקיים בארץ ובעולם וכן נשקיע בשדרוג אתר המלון ושילוב טכנולוגיות חדשות נוספות העומדות לשירותנו. במהלך חמש השנים האחרונות, הופעתן של טכנולוגיות חדשות כגון סמארטפונים, טאבלטים, שירותים מכווננים וכדו', חוללו שינוי דרמטי בתעשיית התיירות," אומר הרמן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: