המלונות באילת נגד השקעה של 300 אלף שקל בפלטפורמת GOOGLE MAP
ועדת השיווק של התאחדות המלונות באילת, סבורה כי עלות ההשקעה אינה מוצדקת. בנוסף, הוועדה מתנגדת להשתתפות כספית של ההתאחדות במרתון אילת בשל הזהות עם רשת מלונות 'ישרוטל'.
Shutterstock
וועדת השיווק של התאחדות המלונות באילת נגד השקעה של 300 אלף שקל בפלטפורמת GOOGLE MAP. הוועדה סבורה כי ההשקעה הזו אינה מוצדקת. הוועדה החליטה לבדוק מול חברת GOOGLE את ההצעה ועלותה, ובהתאם לכך ידונו בנושא מחדש.
כמו כן ועדת השיווק החליטה שלא לתמוך כספית במרתון אילת, זאת בשל מעורבותה והזהות הקיימת בין רשת מלונות 'ישרוטל' והאירוע.
בנושא העלאת דף התאחדות המלונות באילת ל-FACEBOOK, סבורים חברי הוועדה שהתועלת והעניין בדף ההתאחדות הם מוגבלים בשל התוכן המצומצם והעניין המסחרי-צרכני שעשוי להיות לדף, במיוחד בשל קיומם של דפים דומים של התאגיד העירוני באילת ומשרד התיירות, ובשל דפים של המלונות עצמם.
לאור זאת הוועדה המליצה שלא להתקשר עם חברה הנותנת שרותי תוכן והפעלת דפים באתרים המסחריים, ולהתספק בדף הקיים של ההתאחדות עם עדכונים שניתן לבצע בתוך התאחדות המלונות באילת.
כמו כן ועדת השיווק החליטה שלא לתמוך כספית במרתון אילת, זאת בשל מעורבותה והזהות הקיימת בין רשת מלונות 'ישרוטל' והאירוע.
בנושא העלאת דף התאחדות המלונות באילת ל-FACEBOOK, סבורים חברי הוועדה שהתועלת והעניין בדף ההתאחדות הם מוגבלים בשל התוכן המצומצם והעניין המסחרי-צרכני שעשוי להיות לדף, במיוחד בשל קיומם של דפים דומים של התאגיד העירוני באילת ומשרד התיירות, ובשל דפים של המלונות עצמם.
לאור זאת הוועדה המליצה שלא להתקשר עם חברה הנותנת שרותי תוכן והפעלת דפים באתרים המסחריים, ולהתספק בדף הקיים של ההתאחדות עם עדכונים שניתן לבצע בתוך התאחדות המלונות באילת.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}