אא

שר התיירות של בולגריה יגיע מחר לביקור בישראל

כפי שפורסם לראשונה ב'פספורטניוז', השר יגיע מחר ויקיים מסיבת עיתונאים משותפת עם שר התיירות סטס מיסז'ניקוב.

Shutterstock Shutterstock
בעקבות ביקורו של שר התיירות סטס מיסז'ניקוב בבולגריה בשבוע שעבר, יגיע מחר , שר הכלכלה האנרגיה והתיירות הבולגרי, דיליאן דוברב לביקור גומלין. דוברב ישהה בישראל יומיים וייפגש עם ראשי תעשיית התיירות הישראלית, במטרה להרחיב את שיתוף הפעולה בין המדינות.

בנוסף לכך, בחודש ספטמבר הקרוב יערכו נציגי ממשלות ישראל ובולגריה מפגש בירושלים ובחודש אוקטובר יערוך נשיא בולגריה, רוזן פלבנלייב, ביקור ממלכתי בישראל.

לבולגריה מקום חם בליבם של הנופשים הישראלים ומשרד התיירות פועל להגברת התיירות מבולגריה לישראל. הצפי הוא שביקור שר התיירות הבולגרי בישראל יסייע במאמצי שיווק אלה. במחצית הראשונה של 2012 נרשמה עלייה של 11% במספר התיירים שהגיעו מבולגריה לישראל, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. על פי נתוני משרד התיירות הבולגרי, בשנת 2011 ביקרו בבולגריה כמעט 139 אלף ישראלים. ב-2011 ביקרו בישראל מעל ל-8,000 תיירים מבולגריה.
מנתונים ראשוניים של סקר תיירות נכנסת לשנת 2011, שערך משרד התיירות אודות העדפותיו של התייר ממדינות מזרח אירופה עולה כי 82% מהתיירים המגיעים ממזרח אירופה הינם נוצרים, ועבור 77% מהם מדובר בביקור ראשון בישראל. מטרת הביקור העיקרית עבורם היא צליינות , לאחר מכן טיול ותיור , נופש ועסקים . 50% מהתיירים ממזרח אירופה מגיעים במסגרת טיול מאורגן ו-15% במסגרת חבילות תיור, הנותרים מגיעים עצמאית. השהות הממוצעת עבור תיירים אלה היא 7 ימים. 77% מהם לנים במלון מדרגה בינונית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: