אא

ספינות 'קריסטל' שופצו בהשקעה של כ-40 מיליון דולר

אלכסנדרה דון, סגן נשיא שירותי המלון ועיצוב, הובילה את הפרויקט ומגיבה על המראה החדש: "הסגנון והנוחות הפיזית בספינות שלנו חשובה לנו כמו השירות, האוכל ואפשרויות ההעשרה".

Shutterstock Shutterstock
חברת קריסטל המיוצגת ע"י אופיר טורס, השלימה שדרוג של שתי ספינות בעלות של כ- 40 מיליון דולר, לאחר שנתיים של שיפוצים. אלכסנדרה דון, סגן נשיא שירותי המלון ועיצוב, הובילה את הפרויקט ומגיבה על המראה החדש: "קריסטל לעולם לא נחים על זרי הדפנה, הסגנון והנוחות הפיזית בספינות שלנו חשובה לנו כמו השירות, האוכל ואפשרויות ההעשרה".

שלוש חברות עיצוב פנים הוזמנו ליצור ולשדרג ברוח חזון החברה. חברת העיצוב Adfecto מלונדון, חברת העיצוב SMC וחברת העיצוב KNA  מלוס אנג'לס . שיתוף פעולה זה יצר תוצאה של עיצוב עכשווי.

הצצה אל העיצוב המושקע של הקריסטל סימפוני שיצאה לאחרונה מהשדרוג היוקרתי שעברה במספנת Blohm+Voss בהמבורג: בספינות חדרים משוכללים כמו ב"מועדון 21" בניו יורק, אשר התמזגו עם סגנון הקאנטרי קלאב של פאלם ביץ' בפלורידה. סגנון זה בא לידי ביטוי מובהק בחצר הדקלים הפנורמי שבו פינת ישיבה אינטימית מודרנית מעור המקיפה אזור ספירלי המיועד לריקוד ובר נירוסטה מעוטר בפסיפס בעבודת יד משלים את העיצוב.

הוספת צבעים וגוונים רגועים כגון אקווה, אפר וקרם מסייעים ליצירת אווירה קליפורנית שמביאה את האור פנימה במהלך השימוש בשעות היום, ואילו תאורה חדשה עם פמוטי קיר ומנורות שולחן מסבות את המקום לריקודים וקוקטיילים בשעות הערב. האסתטיקה מושלמת ע"י כדי חרס בגובה שני מטרים, עצי דקל, ריפוד זמש וקריסטל גדול ודרמטי הנתלה מהתקרה.

"סלון השדרה" שומר על תחושה של מועדון חברים אבל עכשיו מתגאה בקירות מצופי מהגוני, ריפוד עור ושטיחים עבים בשילוב חלונות מוגפים הממוסגרים ע"י וילונות בתערובת של גווני בורדו, קרמל, מוס ירוק, זהב ושנהב. העתקת מקומו של הפסנתר מאפשר הוספת אזורי הסבה הכוללים ספות חדשות, שרפרפי בר בצורת עלה ותאי ישיבה קטיפתיים. תאורה רומנטית, שולחנות בסגנון עתיק ויצירות אמנות שהוזמנו במיוחד מוסיפות חן לאזורי ההסבה.

אזורים נוספים ששודרגו ללא היכר באותה רוח עיצובית הם טרקלין גלקסי ותיאטרון הוליווד - במקומות אלו מתחו המעצבים הבריטים את שרירי הדמיון שלהם. המייסד והשותף חברת העיצוב  SMC, אנדי קולייר,  אמר: "טיפחנו רעיון יצירתי עד לכדי השלמתו וניתן לראות איזה הבדל זה עושה לעסק של הלקוח. זה מה שממשיך לתדלק את התשוקה שלנו בתעשייה".

בכניסה לטרקלין גלקסי דלתות זכוכית מעוטרים בדוגמת מעוינים, קירות עטויים בדים בצבעי זהב וריצוף משיש שחור. בפנים, תאורה המזכירה חדרי הלבשה, שטיח קיר בדוגמת כוכבים היוצר אווירה מיוחדת, וילונות מלכותיים בבדי קטיפה ובדים שקופים בגווני זהב וסגול עוטפים את הבמה המרכזית ואת הקירות הצדדיים. מושבים מאנגורה, שולחנות קוקטייל ותאורה דקורטיבית המוצבים בכפיפה אחת עם נישות המציגות יצירות אמנות מופשטות ופסלים בד בבד עם צבעוניות מתואמת בגווני לילך, ורוד וארגמן מוסיפים לדרמה.

חברת העיצוב Adfecto אימצה פילוסופיה הוליסטית וגישה פרגמטית כדי לשפר את איכות הפרויקטים הפנימיים. הדבר ניכר באופן הכי ברור בתיאטרון הוליווד שנוסף לו מוטיב חוזר כדוגמת ארמונות קלאסיים קולנועיים, צבע הנקרא "עץ מעושן" בקירות ווילונות קטיפה בצבעי ארגמן, כל אלו, יחד עם תאורה דקורטיבית, מספקים ערך מוסף ואווירה מפתה ומכושפת המקבלת חיזוק ע"י תאורה תחת המושבים, המנורות התלויות על הקירות בעלות צורת סכינים ומושבי העור בצבע שנהב בעלות משענת הגב הגבוהה. כל אלו מייצרים ניגוד אל מול הדפוסים המעגליים שבשטיח אשר הותאם לציפוי הקירות האקוסטי הארוג.

סיפון העליה לספינה הוא שטח שלרוב זוכה להתעלמות בעת עיצוב ושדרוג של ספינה אך הודות להשפעה היצירתית של חברת העיצוב Adfecto אזור זה של קריסטל סימפוני הפך נוח ומסביר פנים כאשר רוצף בעץ טיק בדוגמת קרשים, עוטר בתקרה בצבע שמיים, תאורה בהירה, וילונות מפוספסים ותצלומי ענק של אתרי תיירות המקדמים את פניהם של העולים לסיפון.




הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: