אא

השר כץ ושרת התחבורה של גאורגיה חתמו על הסכם תעופה

הסכם התעופה יאפשר לחברות תעופה נוספות לטוס בין המדינות,שר התחבורה: ״ההסכם החדש יעודד את התחרות ויגדיל את היצע המושבים בטיסות שבין ישראל לגאורגיה״

Shutterstock Shutterstock

שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, ישראל כץ ושרת הכלכלה והתיירות של גאורגיה, ורה קובליה, חתמו היום על הסכם תעופה חדש המאפשר לחברות תעופה נוספות של ישראל וגאורגיה להפעיל טיסות סדירות בין שתי המדינות.
 
ההסכם החדש שנחתם היום אחר הצהרים בטיביליסי שבגאורגיה מאפשר להגדיל את תדירות הטיסות המאושרות לכל אחת מהמדינות מ- 6 טיסות כיום ל-10 טיסות שבועיות לכל צד.
 
סוכם כי כל מדינה תוכל למנות שלוש חברות תעופה סדירות להפעלת טיסות הנוסעים, במקום חברת תעופה אחת כיום, לכל צד. בנוסף לכך תוכל כל מדינה למנות מוביל נקוב נוסף לטיסות מטען.
 
במהלך הקיץ האחרון הפעילה החברה הגרוזינית "ג'ורג'יאן איירוויז" 6 טיסות שבועיות בין תל אביב לטיביליסי וחברת ארקיע הפעילה שתי טיסות שבועיות בקו.
 
יצויין כי בשנים האחרונות חל גידול משמעותי במספר נוסעים בין המדינות. בשנת 2004 טסו כ- 12 אלף נוסעים בין ישראל וגאורגיה ובשנת 2012 הגיע מספר הנוסעים ליותר מ- 60 אלף.
 
שר התחבורה ציין כי ההסכם החדש יעודד את התחרות ויגדיל את היצע המושבים בטיסות שבין ישראל לגאורגיה. כמו כן הוא עשוי להביא להוזלה של תעריפי הטיסה בין שתי המדינות.
 
בנוסף לכך, החליטו השר כץ והשרה הגאורגית ,קובליה, לקדם הסכם לשיתוף פעולה בנושא ספנות ופיתוח הנמלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: