אא

חברת ''עוף טוב'' משיקה אפליקצייה סלולארית לטיולים

דנית שלו, מנהלת השיווק של "עוף טוב": "עוף טוב, כמותג המבוסס על החקלאות האזורית, בנה אפליקציית טיולים לעידוד ותמיכה בעסקים הרבים הממוקמים באזור עמק המעיינות ועמק הירדן".

Shutterstock Shutterstock
תשלובת ''עוף טוב'' הממוקמת בבקעת בית שאן משיקה בימים אלו אפליקציית טיולים מבוססת GPS המתאימה למכשירי Iphone.

האפליקציה פותחה במסגרת קמפיין להשקת סדרת "פרוסות דקות דקות" - פסטרמות ונקניקים בפריסה דקה. סדרת מוצרים זו מתאימה מאוד לאכילה כנשנוש, או בסנדוויץ' בטיולים ובפיקניקים בחיק הטבע.

האפליקציה כוללת 20 מסלולי טיולים באזור עמק המעיינות ועמק הירדן וחושפת בפני הציבור הרחב פנינות תיירות קסומות בעמקים. תשלובת עוף טוב השקיעה בפיתוח האפליקציה ובקמפיין התומך בה היקף של כ-250,000 ₪.

הפרויקט נבנה בשיתוף עם מועצה אזורית עמק המעיינות, מועצה אזורית עמק הירדן ומשרד הפרסום הדיגיטלי "לעומק התודעה".

מגוון המסלולים מציע מכלול רחב של אטרקציות- מסלולי הליכה, רכיבה על אופנים, טיולי ג'יפים, שחיה בשילוב מגוון נושאים- ארכיאולוגיה, תרבות, עולם החי, ידיעת הארץ, גסטרונומיה, טבע, חקלאות ועוד.

דנית שלו, מנהלת השיווק של עוף טוב: ''עוף טוב'' הוא מותג המבוסס על החקלאות האזורית ונמצא בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות. כמותג המחובר לטבע ולתושבי האזור, חיפשנו דרך מקורית התואמת את ערכי המותג, ליזמות קהילתית, תוך פיתוח ותמיכה בעסקים רבים המתקיימים באזור ייחודי זה. מועד השקת האפליקציה הוא לקראת הקיץ וחגי תשרי, תקופה בה משפחות יוצאות לחופשות משותפות ומחפשות פעילויות מקוריות ומהנות לבילוי. באמצעות האפליקציה אנו מקווים לעודד תיירות מקומית מעשירה ומהנה המשלבת גם פעילויות ספורטיביות וידיעת הארץ".

גם מי שאין לו מכשיר אייפון יוכל ליהנות מהתכנים, ולהיכנס לאפליקציה בעמוד הפייסבוק של מותג ''עוף טוב'' הקרוי עוף טוב- אמא אין כמוך.

להורדת האפליקציה למכשיר Iphone ניתן לסרוק קוד זה:





הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: