אא

יום שיא בנתב"ג; יוון, איטליה וארה"ב היעדים המובילים

על פי נתוני רשות שדות התעופה, ביום חמישי 9.8.12, צפויים לעבור בנתב"ג מספר שיא של 60,765 נוסעים בינלאומיים יוצאים ונכנסים, בכ-390 המראות ונחיתות.

Shutterstock Shutterstock
על פי נתוני רשות שדות התעופה , ביום חמישי 9.8.12, צפויים לעבור בנתב"ג 60,765 נוסעים בינלאומיים יוצאים ונכנסים, בכ-390 המראות ונחיתות.

היעדים המובילים ביום זה בתנועה מנתב"ג ואליו: יוון עם 8,206 נוסעים יוצאים ונכנסים; איטליה עם 5,265 נוסעים יוצאים ונכנסים; ארה"ב, 5,018 נוסעים בשני הכיוונים; גרמניה, 4,851 נוסעים בשני הכיוונים; וצרפת, 4,317 נוסעים.

ברש"ת מציינים כי במהלך אוגוסט צפויים עוד מספר ימי שיא, שבהם יעברו כ-50-60 אלף נוסעים ביום, בעיקר בימים ראשון וחמישי.

יולי הסתיים עם למעלה מ-1.4 מיליון נוסעים בינלאומיים יוצאים ונכנסים בנתב"ג, עלייה של 4.5% בתנועה בהשוואה ליולי אשתקד. על פי צפי רש"ת, במהלך חודשי הקיץ - יולי-אוגוסט - צפויים לעבור בנתב"ג כ-2.9 מיליון נוסעים, עלייה של 2.3% בהשוואה לחודשים המקבילים ב-2011. רש"ת נערכה מבעוד מועד עם צוות עובדים מתוגבר.

רש"ת ממליצה לנוסעים להתעדכן מראש לגבי מועדי הטיסות ולהגיע לנמל כשלוש שעות לפני מועד ההמראה. לאחרונה השיקה הרשות פורמט חדש של לוח ההמראות והנחיתות בנתב"ג המותאם לטלפונים חכמים ולמחשבי לוח , כצעד נוסף לשיפור השירות ולהתאמתו להתפתחויות הטכנולוגיות שמצויות בידי הציבור.

באמצעות הקישור "טיסות נתב"ג לסמרטפון" באתר רש"ת - ניתן לצפות בלוח החדש, שמתעדכן בזמן אמת עם מידע שניתן עד 12 שעות קדימה בשפות עברית, אנגלית וערבית. במקביל, ניתן לקבל מידע על המראות ונחיתות גם במוקד הטלפוני של הרשות .

לנוסעים מומלץ לבצע רישום מהיר לטיסה באמצעות אתרי האינטרנט של חברות התעופה. בנוסף, לנוסעים עם כבודת יד בלבד מוצע מסלול בידוק ביטחוני מהיר. עליהם לבצע הליך צ'ק-אין באינטרנט, להדפיס את כרטיס העלייה למטוס, להגיע ישר לעמדת הבידוק הביטחוני לכבודת יד ובכך לקצר את זמן ההמתנה בטרמינל. השירות אינו כרוך בתשלום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: