אא

אסון ב''מלכת המדבר'': הרוגה בהתהפכות ג'יפ

שושנה רווח מייזל, בת 63 מגדרה, נהרגה ביום שישי במהלך המסע לצפון הודו, עוד שתי ישראליות נפצעו. החברה הגאוגרפית: "ליבנו ותנחומינו עם המשפחה היקרה"

Shutterstock Shutterstock
אסון אירע אתמול במהלך מסע "מלכת המדבר" לצפון הודו, אל מורדות ההימאליה, כאשר שושנה רווח מייזל, בת 63 מגדרה, נהרגה בעקבות התהפכות ג'יפ. הטרגדיה התרחשה במהלך המסע לעמק לאהול בצפון הודו.

לאחר התאונה, מייזל ושתי פצועות אחרות פונו באמבולנס יחד עם רופאה ישראלית, המלווה את המסע, לבית חולים בעיר קולו, שם היא נפטרה.

מהחברה הגאוגרפית, המקיימת את המסע זה 13 שנה, נמסר כי: "החברה הגאוגרפית מביעה צער עמוק על פטירתה של שושנה רווח מייזל, כתוצאה מתאונה שארעה במהלך מסע בהימאליה הגבוהה. מנכ"ל החברה, דמיאן יפה, מוסר שמרגע התאונה נעשה ככל שניתן בתנאי שטח קשים, הופעלו צוותי חרום של החברה, הוקם חדר מצב במשרד החוץ בתאום עם הרשויות המקומיות, אמבולנס ליווה את הפצועה יחד עם רופאה ישראלית מלווה. היא טופלה בבית חולים בעיר הראשונה באזור. הצוות הרפואי עשה כל מה שניתן לטפל בפצועה, אך לצערנו מצבה הדרדר והיא נפטרה בבית החולים. שתי הפצועות הנוספות נמצאות כרגע במצב קל עד בינוני, והן מטופלות בבית החולים כשהן מלוות ברפואה ישראלית. ליבנו ותנחומינו עם המשפחה היקרה, והחלמה מהירה לפצועות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: