אא

יוסי פתאל: "ביאט"א אינם יכולים לפעול כגנבים בלילה" קובי זוסמן: "כל הפעולות נערכות בשקיפות"

עימות בין סוכני הנסיעות לבין יאט"א על רקע גביית הערבויות שדורשת יאט"א מחלק מסוכני הנסיעות. בהתאחדות בוחנים את ההשלכות המשפטיות. יאט"א: "סוגיית הקריטריונים הפיננסיים המחייבים פורסמו עוד במהלך 2011".

Shutterstock Shutterstock
סוכני הנסיעות זועמים על יאט"א על רקע הדרישה מחלק ממשרדי ורשתות הנסיעות להעמיד ערבות בגובה של מאות עד מיליוני דולרים.

יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות אומר ומאשים את יאט"א: "אנחנו רואים את זה בחומרה. הם לא מבינים שהם לא יכולים לעשות זאת כגנבים בלילה ולגרום לעשרות משרדי נסיעות, מהגדולים שיש בשוק, להגיע למצב בו הם לא ערוכים ומוכנים לתת ערבויות במיליוני דולרים. יאט"א היא קרטל בישראל ואנחנו בוחנים את ההשלכות המשפטיות לכך". בהתאחדות סוכני הנסיעות, אמורים להחליט על פנייה לממונה על ההגבלים עסקיים, או לבית המשפט כדי להוציא צו מניעה נגד יאט"א.

קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א בישראל מסר בתגובה כי: "כל פעולות יאט"א בין אם מדובר במתן הרשאה מטעמה לסוכני הנסיעות בהתאם ל-PASSENGER sales AGENCY PROGRAM המופעלת בישראל או לחילופין, במסגרת הפעלת מערכת ה-BSP  נערכות בשקיפות, בשוויוניות ובהתאם להוראות הדין. בנוגע לסוגיית הקריטריונים הפיננסיים המחייבים לגבי מדינת ישראל. אבהיר, כי אלה פורסמו ברבים במהלך 2011 במסגרת ה-TRAVEL AGENT'S HANDBOOK השנתי המעודכן של יאט"א. למעלה מן הצורך, העתק הקריטריונים צורף גם לתזכורות שנשלחו לכל סוכני הנסיעות כבר החל מחודש אפריל 2012 בנוגע להגשת דוחות כספיים לצורך הבדיקה הפיננסית השנתית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: