אא

קובי זוסמן לפתאל: "טענותיך כלפי יאט"א חסרות כל יסוד"

על רקע המאבק בין התאחדות סוכני הנסיעות ויאט"א, שנחשף בפספורטניוז, בנושא הערבויות שיאט"א דורשת מהסוכנים, שלח היום זוסמן מכתב חריף לפתאל.

Shutterstock Shutterstock
"לאור החלפת הדברים הבלתי ישירה בינינו בימים האחרונים בקשר עם הבדיקות הפיננסיות השנתיות של סוכני הנסיעות ולאור הדברים שפורסמו בשמך ברבים, מצאתי לנכון לפנות אליך באופן ישיר ובראש ובראשונה להעמיד הדברים על דיוקם", כך כותב היום מנכ"ל יאט"א, קובי זוסמן, למנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, על רקע המחלוקת שפרצה בין הצדדים, כפי שנחשפה בפספורטניוז, בנושא הדרישות של יאט"א מחלק מן הסוכנים לערבויות כספיות.
זוסמן כותב עוד כי: "כפי שאתה יודע, כל הבדיקות הפיננסיות השנתיות נערכות בשקיפות ובשוויוניות ללא כל אפליה בין סוכן נסיעות כזה או אחר. כפי שאתה יודע, הבדיקות הנ"ל נערכות על פי קריטריונים ברורים ויודעים מראש, כפי שאלה פורסמו ברבים כבר בשנת 2011 במסגרת AGENTS HANDBOOK , השנתי של יאט"א הזמין לכל סוכני הנסיעות בעולם לרבות אלה הפועלים בישראל.
יתרה מזאת וכפי שאתה יודע, למעלה מן הצורך העתק מהקריטריונים האמורים הופץ בקרב כל אחד ואחד מסוכני הנסיעות בעלי הרשאה ליאט"א בישראל כבר בראשית חודש אפריל 2012 ביחד עם תזכורת בקשר עם הצורך בהגשת דוחות כספיים לצורך הבדיקה הפיננסית".
זוסמן עוד כותב לפתאל כי: "אתה היית זה שהפיץ ביום 18 אפריל, 2012, ובשם ההתאחדות חוזר לכל סוכני הנסיעות כמענה לתזכורת הנ"ל, אשר במסגרתו ציינת בין היתר כי: "כידוע לכם יאט"א שינתה את נוהל הגשת המאזנים לבדיקה".
זוסמן מאשים את פתאל וכותב לו: "לפיכך, טענותיך כלפי יאט"א, כפי שאלה פורסמו בימים האחרונים, כמו גם סגנונם, חסרי כל יסוד וזאת בלשון המעטה. יאט"א פעלה ותמשיך לפעול בשקיפות ובשוויוניות וזאת, כפי שאתה יודע, לרווחת הענף כולו. אין ולא יהיה בהתקפות ו/או בהטחת דברים בוטים כלפי יאט"א, באופן חסר כל רסן, כדי לשנות זאת. צר לי שתחת בחירת נתיב של שיתוף פעולה בחרת להתנהל בצורה האמורה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: