אא

הרץ : אסטרטגיה בינלאומית חדשה בתחום הסביבה והקיימות

בשלב ראשון הוחלפו 95 כלי רכב של עובדי החברה והם יהיו מעתה רכבי הונדה ג'אז היברידית והונדה אינסייט. סמנכ"ל חטיבת הרכב בהרץ ישראל, מציין כי הרץ העולמית דיווחה כי אודות למאמציה של החברה בתחום הסביבה והקיימות, היא מחזרה למעלה משלוש מיליון ליטר של דלק והפחיתה את השימוש בנייר בלמעלה מ-1000 טון

Shutterstock Shutterstock

תאגיד השכרת הרכב "הרץ" העולמי הכריז על אסטרטגיה בינלאומית חדשה בתחום הסביבה והקיימות. האסטרטגיה, תחת השם: "living journey" תשולב בכל הנציגויות בעולם. במסגרת התוכנית מתחייבת החברה לנקוט במספר צעדים: 
- להגדיל את ציי הרכב המתבססים על טכנולוגיות ירוקות כדוגמת רכבים היברידיים וחשמליים עבור לקוחותיה. 
- לצמצם את "טביעת הרגל האקולוגית" ואת עלויות הצריכה של החברה למינימום האפשרי. במסגרתם החברה תחל בתהליכי התייעלות לחיסכון במים וחשמל תוך שימוש באנרגיה שאינה מתכלה.
- לתמוך בקהילה המקומית באמצעות מתן תרומות ורתימת עובדים להתנדבות.

עומר שחר, סמנכ"ל חטיבת הרכב בהרץ ישראל, מציין כי הרץ העולמית דיווחה כי אודות למאמציה של החברה בתחום הסביבה והקיימות, היא מחזרה למעלה משלוש מיליון ליטר של דלק והפחיתה את השימוש בנייר בלמעלה מ-1000 טון. 80% מהמים עוברים שימוש חוזר ושידרוג התאורה של כ-20 נציגויות בעולם הביא להפחתה של 776 טון פליטות פחמן דו חמצני. בנוסף הציבה הרץ העולמית במספר מוקדים בחו"ל לוחות סולאריים אשר הביאו ליצירה של יותר מ- 2.7 מיליון קילו ואט חשמל נקי.

בישראל, מציין שחר הכריזה החברה גם על התאמה למהלכים הבינלאומיים ובתוך כך החלה בהליך רחב היקף של הגדלת צי הרכבים ההיברידיים בחברה. בשלב ראשון הוחלפו 95 כלי רכב של עובדי החברה והם יהיו מעתה רכבי הונדה ג'אז היברידית והונדה אינסייט.

היוזמה תחל לפעול גם בנציגות של חברת הרץ בארץ ובכל החטיבות הנוספות של התאגיד. לצורך המהלך פתחה החברה אתר אינטרנט ייעודי המציג את החזון ואת היעדים אשר קבעה לעצמה: http://www.hertzlivingjourney.com


 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: