אא

מנכ"ל ריינאייר כינה נוסעת "טיפשה" לאחר שלא הדפיסה כרטיסי טיסה

זאת לאחר שהנוסעת נאלצה לשלם 300 אירו נוספים עבור הדפסת כרטיסי הטיסה מייקל או'לירי: "כל הלקוחות שלנו טיפשים אם הם חושבים שנשנה את המדיניות שלנו"

Shutterstock Shutterstock
התקשורת האמריקאית והבריטית פרסמה בסוף השבוע את המקרה של משפחה בריטית שלא הדפיסה את כרטיסי הטיסה שלה לפני הגעתה לשדה התעופה באליקנטה, כדי לשוב הביתה מספרד לבריסטול באנגליה, אמצעות חברת התעופה האירית ריינאייר.

המשפחה חוייבה לשלם כ-300 אירו בשביל הדפסת כרטיסי הטיסה שלה, מאחר ולא עשתה זאת מבעוד מועד.
הבת, סוזי מקלוד, העלתה את הסיפור לפייסבוק, וזכתה למאות אלפי תגובות נלהבות ותומכות, כאשר עיקר הזעם הופנה כלפי חברת התעופה האירית.

בתגובה על כך אמר, מייקל או'לירי מנכ"ל ומייסד ריינאייר לעיתון הטלגרף הלונדוני כי, המשפחה הייתה צריכה לשלם את הכסף בהיותה טיפשה לא להדפיס את כרטיסי העלייה למטוס. "היא היתה צריכה לשלם 60 אירו על היותה טיפשה". או'לירי הוסיף כי"היא לא יכולה להדפיס את אישור העלייה למטוס מאחר ואתם יודעים, אין קפה אינטרנט באליקנטה, אין בעיר מלונות שיכלו לעזור לה, ואין בה מכונות פקס שחברים בבית יכלו לשלוח לה את הפקס. גברת מקלוד אכן פנתה אלינו וביקשה פיצוי, השבנו לה כי זו הייתה אשמתה, היא פישלה, ולא מגיע לה כל בפיצוי".

יותר מאוחר, כדי לרכך את הזעם שנוצר כלפיו בעקבות דבריו, לעיתון האירי 'אינדיפנדנט' אמר או'לירי כי: "אני לא קראתי לה טיפשה, אבל כל הלקוחות שלנו טיפשים, אם הם חושבים שאנחנו נשנה את המדיניות שלנו".

נוסעים רבים קראו בעקבות כך להחרים את חברת התעופה.

לידיעת שר התחבורה, ישראל כץ, זה מה שעשוי לקרות פה, אם הסכם השמים הפתוחים יאושר ע"י הממשלה, וחברת ריינאייר למשל , תזכה להנחות אותם היא ביקשה ממנהל התעופה על מנת לטוס לישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: