אא

חדשות ערוץ 2: עדויות גורמי אבטחה על הוללות של שר התיירות: שכרות ובילויים ליליים

מהדורת חדשות הערב [ב'] הציגה עדויות חסרות תקדים של שורת גורמי אבטחה, החושפות את אורח החיים של שר התיירות סטס מיסז'ניקוב. לשכת שר התיירות: "מדובר בהכפשות של עובדים שהיו מעורבים בהתנהגות בלתי הולמת"

Shutterstock Shutterstock
חדשות ערוץ 2 חשפו הערב במהדורה המרכזית, עדויות של גורמי אבטחה נגד שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, שטענו כי בעשרות מקרים השר היה חוזר שיכור, מתנדנד, נודף ריח אלכוהול. לפי העדויות, שהציג הכתב עמית סגל, השר איבד את שיווי המשקל לא פעם, היו מאבטחים שנאלצו לתמוך בו והיו גם כאלה שסירבו.

התחקיר הציג עדויות של מאבטחים, שדיברו על הרגלי הבילוי של שר התיירות במועדונים בת"א, בו מופיעות חשפניות.

עוד נטען בתחקיר כי לפעמים השר עולה לאוטו בלי להודיע למאבטחים.

עוד נחשף בתחקיר כי לישיבת הממשלה בחודש אוקטובר שעבר, אליה זימן ראש הממשלה בנימין נתניהו את כל שרי הממשלה, לישיבה דחופה ודרמטית בנוגע לעסקת שחרורו של גלעד שליט, שר התיירות לא הגיע. בתחקיר נטען כי שר התיירות ישב באותו זמן במסעדה בצפון עם חברים ובקבוקי וודקה על השולחן.

בתגובה נמסר מלשכת שר התיירות כי: "מדובר בהכפשות של עובדים שהיו מעורבים בהתנהגות בלתי הולמת ואף במקרי אלימות, פוטרו בשל כך, וכעת מנסים לנקום באמצעות בדיית שקרים והשמצות הזויות. בעקבות פיטוריו, פנה אחד העובדים לנציבות שירות המדינה שבדקה את תלונתו ומצאה כי אין בה דבר וחצי דבר".

ממשרד התיירות נמסר בתגובה: "אבטחת השר מתבצעת בהתאם להנחיות המחייבות את כל שרי הממשלה ובהתאם לנהלים של הגוף המנחה, ללא תקלות או חריגות מנוהל זה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: