אא

שר התיירות: ״כל הסיפורים עליי הינם הטלת רפש ומסכת שקרים ״

בערב לציון השנה החדשה של התאחדות המלונות התייחס השר בין היתר לכתבה שעסקה בו אתמול בערוץ 2, והוסיף: ״ מעולם לא שתיתי לשוכרה או ביליתי במועדוני סטרפטיז ״

Shutterstock Shutterstock

בערב של התאחדות המלונות לרגל השנה החדשה התייחס שר התיירות לכתבה שפורסמה עליו אמש בערוץ 2 ואמר: "נחצה קו אדום. המאבטחים של אישי ציבור מלווים אותם וחשופים למידע ושיחות טלפון. כמו אתמול מאבטחים שפוטרו מהשרות בגלל ליקויי התנהגות והם יושבים  באולפן עם פנים מוסתרות ומספרים מסכת שקרים וזורקים רפש בגלל יצר הנקמה והם עושים כתבה עסיסית. זהו כשל אבטחתי כי אישי ציבור עכשיו יחששו מאנשי האבטחה וזה גם פוגע בהרבה מאוד אנשי ביטחון שהם עובדים מצויינים שעובדים בעבודה כפוית טובה. הכתבה הטילה עליי רפש מסכת שקרים".
 
השר הוסיף בעניין זה "אני שר צעיר שאוהב לבלות ולשתות כוסית וגם לרקוד. בגיל 43 אני לא רוצה ללכת לישון בשעה עשר. מעולם לא שתיתי לשכרה, לא ביליתי במועדוני סטריפטיז ולא הייתי צריך עזרה ללכת", וציין כי "אני גאה להיות שר במדינת ישראל. מעולם לא ביזיתי את המדינה ואת התפקיד שלי".

בברכתו למלונאים לרגל השנה החדשה ציין השר כי: ״ זאת השנה השלישית ברציפות שאנו שוברים שיאים בכניסת תיירים לישראל וגם השנה נגדיל את הכניסות למספר של בין 3.5 מיליון תיירים ל 3.7 מיליון, אנחנו עושים עבודת שיווק מצוינת שהביאה פריחה גם בתחום ההיצע המלונות שיגרום להפחתה גם במחירי החדרים ״.
השר הוסיף ״שפעם ראשונה יש פניות ובקשות לבניית בתי מלון ואטרקציות באיזור ים המלח״

בנושא דירוג בתי המלון סיפר השר כי אחרי החגים יצאו למכרז לקביעת דירוג בתי המלון , את העניין כינה השר כ״דרמה״ והודה להתאחדות בתי המלון על שיתוף הפעולה בנושא הדירוג.

השר ציין כי לפני 4 שנים ישראל נחשבה מקום לא בטוח אבל בעקבות האירועים הפכנו לאי של יציבות. השר ציין את הורדת החסמים הבירוקרטיים, כמו ויזות לאוקראינה ופתיחת שווקים חדשים, כגון ברזיל וסין.


השר מיסז'ניקוב ציין את הביקושים הגדלים ואת המחסור בהיצע מלונאי אבל בתקופת כהונתו התווספו למעלה מ-7,000 חדרים, 1,547 מהם השנה ועוד 3,000 חדרים השנה.



 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: