אא

HP משיקה את סדרת ה - Sleekbook

קו חדש של מחשבים אישיים ואביזרים המיועדים לעבודה עם מערכת ההפעלה Microsoft® Windows 8 . כמו כן, קו מוצרים מסחריים מורחב עם מחשב שולחני עסקי ומחשב נוטבוק עם מעבד AMD מהדור החדש

Shutterstock Shutterstock

HP הכריזה על קו חדש של מחשבים אישיים ואביזרים המיועדים לעבודה עם מערכת ההפעלה Microsoft® Windows 8 .

HP גם הרחיבה את קו המוצרים המסחריים עם מחשב שולחני עסקי ומחשב נוטבוק עם מעבד AMD מהדור החדש, יחידות העיבוד המואצות החדשות של AMD, מסדרה A, מספקות התקדמות משמעותית בביצועים הגרפיים בהשוואה למוצרי הדור הקודם.

דגמי Sleekbook הדקים והקלים הזמינים בשחור בוהק עם צגי high definition של "14 או "15 ועד 1 טרה בייט של אחסון לסרטים, מוזיקה ותמונות. סוללה הניתנת להחלפה המספקת עד שש שעות פעולה ויציאות HDMI, USB 3.0 ו-USB 2.0 המבטיחות שהמשתמשים יישארו מחוברים להתקנים ולאביזרים הניידים. ה-Paviliion Sleekbook 15 כולל גם מקלדת נומרית המאפשרת תפוקה מוגדלת, עבודת הקלדה נוחה לאורך זמן.

דגמי ה-Sleekbook באים עם מצלמות אינטרנט HP Truevision HD, כרטיס גרפיקה INVIDIA אופציונלי ואודיו דולבי מתקדם ששניהם אידיאליים לרישות חברתי, וידאו צ'אט ויצירת וצריכת תוכן. הם מציגים גם חידושים בלעדיים של HP, לרבות HP CoolSense המבטיח שהמחשב יישאר קריר יותר ו-HP ProtectSmart המספק הגנה נוספת על הדיסק הקשיח. HP Connected Photo היא תכונה המאפשרת למשתמשים להגיע לתמונות באמצעות ממשק אחד פשוט. זמינות- החל מאוקטובר.

המחשב השולחני HP Compaq Pro 6305 מספק ביצועים ותמורה יוצאי דופן הממקסמים את התפוקה בעסקים גדולים וקטנים כאחד הודות למחזור חיים ארוך וניתן לחיזוי של עד 15 חודשים. ארכיטקטורת ה-x86 המשופרת מאפשרת מחשוב מהיר ויעיל כמו למשל בגלישה חלקה יותר באינטרנט והמרת קבצים מואצת.

עם מעבדי AMD חדשים מדגמי A10, A8, A6 ו-A4, ה-HP Compaq Pro 6305 מספק ביצועים משופרים בעד 21 אחוזים בהשוואה לדור הקודם, לרבות שיפור משמעותי בגרפיקה. טכנולוגיית AMD Turbo Core 3.0 מאיצה אוטומטית את ביצועי המערכת כאשר מספר יישומים פתוחים במקביל, וממיר הקבצים המואץ של AMD המותקן ב-6305 מאפשר גלישה יעילה יותר באינטרנט, לרבות צפייה חלקה בקליפים, סרטי הדרכה או ניהול שיחות ועידה. ה-HP Compaq Pro 6305 מסייע לעסקים להיות מוגנים בכל הרמות עם HP Client Security ומבחר של פתרונות HP Client Management מסייעים בפישוט פריסת המערכת ותחזוקתה. זמינות: החל מאוקטובר.

מחשבי הנוטבוק HP ProBook 4545s מצוידים במעבד מסדרת A ובטכנולוגיית VISION Pro המספקים את העוצמה להתמודד עם מטלות עבודה אינטנסיביות. AMD Dynamic Switchable Graphics עושה שימוש ביחידות גרפיות נפרדות כדי לספק תמונות מעולות ולאפשר למחשב לעבור אוטומטית למצב חוסך סוללה בעת שימוש ביישומים יומיומיים. את מחשב המחברת מסדרה s של ה-ProBook אפשר לקבל גם עם AMD Radeon Dual Graphics לביצועים מתוחכמים בשרטוטי תלת ממד.

את כל המחשבים האישיים של HP ניתן להשלים עם מגוון אביזרים חדשים של HP, לרבות עכברים, מקלדות, מתאם אוניברסלי HP 90W ומצלמת אינטרנט HP HD 431 :
- עכבר HP Touch to Pair, העכבר האלחוטי הראשון בעולם עם טכנולוגיית NFC המאפשרת למשתמש לחבר את העכבר מידית לכל מחשב אישי או טבלט עם בלוטות'. זמינות: החל מאוקטובר.
- עכברי HP X4500 ו-HP X5500 האלחוטיים מציעים עיצוב חלק ומודרני, חיישן לייזר מדויק וחיי סוללה של עד 30 חודשים. הם יהיו זמינים החל מאוקטובר.  
- העכבר האלחוטי HP X6000 מספק את טכנולוגיית Exact Track הבלעדית של HP הפועלת על רוב המשטחים, לרבות זכוכית. הוא נתון מתחת למכסה מתכת סולידי, ניתן להטיה וגלגול בארבעה כיוונים ובעל קישוריות אלחוטית  GHz 2.4. זמינות: אוקטובר.
- מתאם האוניברסלי HP 90W מתאים למעשה לכל מחשבי המחברת. הוא מכיל כניסת USB מובנית המאפשרת למשתמש לטעון את המחשב וההתקן הנייד במקביל. יהיה זמין באוקטובר.
- מצלמת האינטרנט HP HD4310 מאפשרת חיבור ותקשורת מהירים עם חברים ובני משפחה ברזולוציה רחבת מסך של 1080 פיקסל, שיחת וידיאו תלת-סטרית, פוקוס אוטומטי וחשיפה אוטומטית המבטיחים תמונות ברורות ומוארות. המצלמה תהיה זמינה באוקטובר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: