אא

השטיח המעופף מביאה שוב את ההולנדים לאילת

כדי להביא גם השנה אלפי הולנדים לעיר הדרומית , מגיעים היום לעיר סוכני נסיעות, עיתונאים ותיירים שזכו בהגרלה כסנונית ראשונה

Shutterstock Shutterstock


בשנה שעברה ההולנדים כבשו בחורף את העיר אילת. גם השנה מקווים בעיר הדרומית שההולנדים יחזרו לנפוש בה בזמן החורף כאשר המלונות ריקים.
קבוצה של 180 הולנדים, ביניהם 30 עיתונאים, 20 סוכני נסיעות, וכן תיירים שזכו בהגרלה, ינחתו היום באילת, בטיסה מיוחדת שנועדה לקדם את התיירות לעיר.
הביקור הזה בישראל הוא פרי יוזמה משותפת של חברות קורנדון ההולנדית, והשטיח המעופף, בעקבות הצלחת המהלך של ייזום טיסות צ'רטר מהולנד לישראל בעונה זו בשנה שעברה. אז הגיעו כ-10,000 הולנדים לנופש באילת. חלקם גם המשיכו בטיול מאורגן ברחבי ישראל.
במסגרת המאמצים השיווקיים של אילת בהולנד, ובסיוע משרד התיירות הישראלי, יצאה חברת קורנדון ההולנדית בקמפיין ברשתות החברתיות, והזמינה את הקהל ההולנדי להשתתף בהגרלה של טיסה ובילוי של יום בישראל.
חברי הקבוצה שתגיע היום לאילת, יבקרו בין היתר, בריף הדולפינים שם יאכילו את היונקים, יסיירו במצפה התת ימי, ישוטו בספינה עם קרקעית מזכוכית ועוד. חברי הקבוצה, הכוללת גם ידוענים הולנדים, ייחשפו לאטרקציות שמציע אילת במטרה שיחזרו לארצם, ויעודדו את חבריהם ומכריהם להגיע לנפוש באילת.
מנכ"ל חברת השטיח המעופף, איל קשדן אומר כי "אני מצפה שגם השנה יגיע מספר דומה של תיירים הולנדים לנפוש באילת בחורף. ייתכן אף שיגיעו יותר תיירים, בעקבות המאמצים הרבים שאנחנו משקיעים בשיווק אילת בהולנד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: