קמפיין חדש לקידום התיירות לישראל: "כל אחד מביא אחד"
משרד התיירות יוצא בקמפיין חדש שבו ישראלים יתבקשו להזמין אנשים מכל העולם לביקור בישראל, באמצעות סרטונים וגלויות, דרך אתר ייעודי שהקים המשרד. התמריץ למזמינים: כ-200 חבילות נופש בארץ; את הקמפיין תוביל השחקנית נועה תשבי
Shutterstock
משרד התיירות יוצא בקמפיין חדש לקידום התיירות לישראל. הקמפיין, ששמו "כל אחד מביא אחד", יעודד את תושבי ישראל וישראלים בחו"ל, לעניין חברים, קרובי משפחה קולגות וכו' מרחבי העולם בביקור בישראל.
המשתתפים בקמפיין ישלחו הזמנות לביקור בישראל, באמצעות אתר ייעודי, שהקים משרד התיירות ואשר כולל סרטונים וגלויות, שעוצבו במיוחד לקמפיין, תוך ציון מידע מסקרן על ישראל. כל גלויה תזכה את שולחה בהשתתפות בהגרלה של חבילות נופש בישראל. עלות הקמפיין מוערכת בכ- 6 מיליון שקלים.
הקמפיין, שנערך בשיתוף עם שידורי קשת ואתר מאקו, צפוי לעלות לאוויר ב- 23.10.12 ויימשך כ- 9 שבועות. השולחים, שיכנסו לאתר הייעודי, יוכלו לשלוח את ההזמנות דרך פייסבוק, טוויטר או דוא"ל. כל משלוח יגדיל את הסיכוי לזכות בהגרלה שבועית באחת מ- 200 חבילות הנופש, אותן יעניק אתר מאקו.
במשרד התיירות מאמינים כי הישראלים ינצלו את ההזדמנות לסייע לקידום התיירות לישראל וירתמו למשימה, מתוך הבנת חשיבותה לכלכלת המדינה ולפרנסת תושביה: כל 36 תיירים מייצרים מקום עבודה אחד נוסף למשק ומכניסים 225,000 ש"ח למשק.
משרד התיירות בחר את השחקנית נועה תשבי להוביל את הקמפיין, בין היתר בזכות פעילותה לקידום תדמית ישראל בעולם ובהבאת מובילי דעת קהל לבקר בישראל.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "מדובר בקמפיין לאומי, שמשלב ציונות גרידא עם הערך הכלכלי של תעשיית התיירות למשק ולתעסוקה, אשר כל אחד ואחת יכולים להזדהות עמו ולתרום למדינה, בלי ציניות. אנחנו מצפים להשתתפות רחבת היקף, ומאמינים כי כל אדם יכול לנצל את כוח השפעתו על סביבתו, כדי לעזור להביא עוד תיירים לארץ. התיירות הנכנסת תורמת למשק כ-18 מיליארד ₪ בשנה, יוצרת אלפי מקומות עבודה חדשים, בעיקר בפריפריה ומהווה מנוף הסברתי תדמיתי שאין שני לו"
המשתתפים בקמפיין ישלחו הזמנות לביקור בישראל, באמצעות אתר ייעודי, שהקים משרד התיירות ואשר כולל סרטונים וגלויות, שעוצבו במיוחד לקמפיין, תוך ציון מידע מסקרן על ישראל. כל גלויה תזכה את שולחה בהשתתפות בהגרלה של חבילות נופש בישראל. עלות הקמפיין מוערכת בכ- 6 מיליון שקלים.
הקמפיין, שנערך בשיתוף עם שידורי קשת ואתר מאקו, צפוי לעלות לאוויר ב- 23.10.12 ויימשך כ- 9 שבועות. השולחים, שיכנסו לאתר הייעודי, יוכלו לשלוח את ההזמנות דרך פייסבוק, טוויטר או דוא"ל. כל משלוח יגדיל את הסיכוי לזכות בהגרלה שבועית באחת מ- 200 חבילות הנופש, אותן יעניק אתר מאקו.
במשרד התיירות מאמינים כי הישראלים ינצלו את ההזדמנות לסייע לקידום התיירות לישראל וירתמו למשימה, מתוך הבנת חשיבותה לכלכלת המדינה ולפרנסת תושביה: כל 36 תיירים מייצרים מקום עבודה אחד נוסף למשק ומכניסים 225,000 ש"ח למשק.
משרד התיירות בחר את השחקנית נועה תשבי להוביל את הקמפיין, בין היתר בזכות פעילותה לקידום תדמית ישראל בעולם ובהבאת מובילי דעת קהל לבקר בישראל.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "מדובר בקמפיין לאומי, שמשלב ציונות גרידא עם הערך הכלכלי של תעשיית התיירות למשק ולתעסוקה, אשר כל אחד ואחת יכולים להזדהות עמו ולתרום למדינה, בלי ציניות. אנחנו מצפים להשתתפות רחבת היקף, ומאמינים כי כל אדם יכול לנצל את כוח השפעתו על סביבתו, כדי לעזור להביא עוד תיירים לארץ. התיירות הנכנסת תורמת למשק כ-18 מיליארד ₪ בשנה, יוצרת אלפי מקומות עבודה חדשים, בעיקר בפריפריה ומהווה מנוף הסברתי תדמיתי שאין שני לו"
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}