אא

תביעה בסך 160,000 ₪ הוגשה נגד חברת אמסלם תיירות ונופש בגין רשלנות בארגון השתלמות מקצועית

התביעה הוגשה לבית המשפט השלום בתל אביב על ידי 32 חברי איגוד המהנדסים והאדריכלים בישראל, אשר כותבים בכתב התביעה: "עסקינן בנתבעת, אשר הציגה עצמה כמארגנת טיולים יוקרתיים, הבטיחה לתובעים הבטחות סרק, גבתה בעבורן תשלום יקר ונכשלה באספקת המוצר אותו מכרה"

| |
לבית המשפט השלום בתל אביב הוגשה תביעה על סך של 160,000 ש"ח נגד חברת אמסלם תיירות ונופש. על פי כתב התביעה, הפרה חברת אמסלם תיירות ונופש את ההסכם, שנחתם בינה לבין ארגון המהנדסים והאדריכלים וכן את חובותיה כמומחית לנושא בצורה בוטה שגרמה להם לעוגמת נפש במהלך הסיור המקצועי שתוכנן.

בכתב התביעה נטען כי על פי התוכנית, שהוזמנה ושולמה, חברת אמסלם תיירות ונופש היתה אמורה לארגן ולבצע חבילת סיורים מקצועיים באתרים שונים בספרד ובחבל הפירנאים. בפועל, נטען כי הטיסות להשתלמות היו טיסות שכר במקום טיסות סדירות. הטיסות, היו ללא שתיה ומזון, בתי המלון היו בדרגה נמוכה משסוכם וכן המדריך המלווה של הסיור, לא הכיר את מתווה הסיור עצמו ואת האיזור הכללי, דבר שגרם לטעויות בדרך ואי הגעה לנקודות יעד שונות במסלול. עוד התברר כי המדריך אינו דובר ספרדית, מה שהביא לקשיים בתקשורת עם נהגי האוטובוסים וחוסר התמצאות כללי.

התובעים כותבים בתביעה נכתב כי: "עסקינן בנתבעת, אשר הציגה עצמה כמארגנת טיולים יוקרתיים, הבטיחה לתובעים הבטחות סרק, גבתה בעבורן תשלום יקר ונכשלה באספקת המוצר אותו מכרה".

לדברי עו"ד חן בר און, המייצגת את התובעים: "מדובר במקרה בוטה, במסגרתו הופר הסכם שנחתם עם חברת תיירות ידועה ומבוססת לאספקת שירות של השתלמות מקצועית בחו"ל. מתוך הטענות שהעלו המשתתפים עולה כי בעצם כל החבילה שנתפרה למידות הארגון וכללה סיורים מקצועיים כלל לא היתה קיימת והמוצר שקיבלו בסופו של דבר היה נחות ושונה מהמובטח".

עוד הוסיפה עו"ד חן בר און, כי חברת התיירות הפרה את חובת הזהירות המוטלת עליה במסגרת האחריות המקצועית כלפי הלקוחות, התרשלה וגרמה לנזקים משמעותיים שהביאו בסופו של דבר להגדיר את הסיור כסיוט ספרדי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: