אא

מלון בוטיק חדש מרשת ATLAS בירושלים: "ARTHUR"

המלון, שעוצב בסגנון קולוניאלי ברוח שנות ה-30, ממוקם ברחוב דורות ראשונים, על מדרחוב בן-יהודה ובו 54 חדרים. המלון הוקם בשיתוף אלי יוחנן מהנדסים בע"מ, בעלי הבניין, בהשקעה של כ-35 מיליון ₪

| |
ארתור בלפור חוזר לירושלים - הפעם כמלון בוטיק חדש – "ARTHUR". המלון, אשר ממוקם ברחוב דורות ראשונים , הוא המלון השני של רשת מלונות הבוטיק ATLAS בירושלים והוא צפוי להיפתח בעוד כחודשיים.

"ARTHUR" הנו פרוייקט משותף של "אטלס" ואלי יוחנן מהנדסים בע"מ, בעלי הבניין, אשר שופץ והוסב למלון בהשקעה של מעל 35 מיליון ₪ וכולל 54 חדרים מרווחים, שעוצבו בסגנון קולוניאלי ברוח שנות ה-30.

עיצוב המלון, בסגנון קולוניאלי וברוח שנות ה 30 של המאה הקודמת, מעניק לאורח תחושה של אחת התקופות המרתקות בחיי העיר. המלון מעניק נקודת מבט רומנטית על האנשים, הסגנונות, התרבות וההתהוות של ירושלים של ימינו. המפגש המרתק של התרבות הטורקית עם זו האנגלית והעברית, שיצרו את ירושלים של ימינו, ניבט מכל קיר, רהיט או בד, הממלאים את חללי המלון. צילומים של העיר מתחילת המאה מעניקים לאורח אפשרות להתבונן באותן הדמויות וההתרחשויות שהיוו חלק מחיי היומיום של העיר בתחילת המאה הקודמת.

שם המלון, "ARTHUR", על-שם ארתור ג'יימס בלפור, אישיות שהשפיעה ושינתה את פני ההיסטוריה ביחס למעמדה של העיר ושל מדינת ישראל.

המלון ינוהל על-ידי איילה דקל, המנהלת גם את מלון "הרמוני" הסמוך, המדורג ב -Trip Advisor בראש מלונות הבוטיק בישראל בכלל, ובירושלים בפרט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: