אא

תל אביב וירושלים: בין 5 הערים הטובות במזרח התיכון

כך הכתירו קוראי מגזין התיירות האמריקאי CONDE NAST TRAVELLER את הערים. כמו כן הם הכתירו את מלון בראשית במצפה רמון כמלון הטוב בישראל.

| |
ת"א וירושלים נבחרו בין חמשת הערים הנבחרות במזרח התיכון לשנת 2012, עפ"י הקוראים של מגזין התיירות האמריקאי היוקרתי CONDE NAST TRAVELLER.

קוראי המגזין דרגו את ביירות כעיר הראשונה עם 75.9 נק'. אגב האווירה בבירות זכתה לציון של 81.3 נק' והמסעדות לציון 81.3 נק'.

במקום השני דורגה דובאי, במקום השלישי ביבלוס, ששוכנת צפונית לבירות ורביעית ת"א עם 71.2 נק. ת"א קיבלה את הניקוד הגבוהה מבין הפרמטרים: תרבות עם 75.9 נק', מסעדות 75.1 נק' ואווירה 74.3 נק'. לעומת זאת המלונות של ת"א זכו לציון הנמוך של 70.4 נק' והקניות בעיר זכו לציון של 63.9 נק'.

במקום החמישי מדורגת העיר ירושלים, עם ניקוד כולל של 70.6 נק'. מבחינת תרבות זכתה בירושלים בציון הגבוהה של 96.4 נק' והאווירה בציון של 84.3 נק'. לעומת זאת המלונות זכו לציון של 70.9 נק', המסעדות לציון 66 והקניות לציון החלש של 55.6 נק'.

ואילו מלון בראשית במצפה רמון, מרשת 'ישרוטל', הוכתר עפ"י קוראי המגזין כמלון 'החם' בישראל, והוא מוביל בקטגוריית המלונות במזרח התיכון. זוהי חשיפה מעולה עבור המלון. 

ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, מסר בתגובה כי "אנו גאים לצרף את התואר לרשימת הזכיות, האזכורים והבחירות המכובדות של מלונות רשת ישרוטל. זוהי ללא ספק הכרה מכובדת ומרשימה ביותר במאמצינו הבלתי פוסקים ומתמשכים להעניק את השירות והאיכות הטובים והיוקרתיים ביותר בישראל לאורחים שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: