אא

שר התיירות רוצה לקיים השבוע מסיבת עיתונאים להצגת מסקנות הוועדה לבדיקת מחירי עלויות הנופש

השר מחכה לאישור היועץ המשפטי לממשלה לקיום מסיבת העיתונאים, בשל כניסת המערכת לבחירות. חבר הוועדה: "זה הזוי לקיים כעת מסיבת עיתונאים"

|סטס מיסז'ניקוב |סטס מיסז'ניקוב
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, מעוניין לקיים ביום רביעי השבוע מסיבת עיתונאים, כדי להציג את מסקנות הוועדה לבדיקת מחירי עלויות הנופש בישראל, שקמה לפני כשנה.

בגלל הבחירות, כדי לקיים כזו מסיבת עיתונאים, צריכים במשרד התיירות לקבל את אישורו של היועץ המשפטי לממשלה, שאכן הדברים עומדים בקריטריונים של דברים שמשרדי ממשלה יכולים לעשות בתוך מערכת בחירות. במשרד התיירות מחכים היום לתשובה בעניין.

יש לציין כי הוועדה סיימה את עבודתה כבר לפני כשלושה חודשים, אך שר התיירות המתין עם פרסום המסקנות. השר ניסה לקבל אישורים ממשרדי ממשלה אחרים, כדי לנסות להוביל רפורמות, שיסייעו בהוזלת הנופש בישראל. אחד מחברי הוועדה אמר בסוף השבוע ל'עסקים' כי : "זה הזוי לקיים כעת מסיבת עיתונאים, אחרי שסיימנו את העבודה כל כך מזמן".

בין השאר, עסקה הוועדה באפשרויות שונות להוזיל את עלויות בתי המלון. בין הנושאים שנבדקו, הם :לא לחייב את המלונות להציב מציל בכל בריכה, גם אם אין בה תנועה, דבר שמחייב אישור של משרד הפנים או רפורמה בהוזלת הקרקעות לבניית בתי מלון, מהלך שמחייב התערבות של משרד השיכון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: