אא

יו"ר לשכת התיירות של הריביירה הצרפתית: "אנחנו אוהבים את ישראל ואת הישראלים"

בסדנת עבודה, שאורגנה ע"י לשכת התיירות של צרפת בישראל, ומתקיימת היום במלון שרתון תל אביב, משתתפים כ-30 נציגי לשכות תיירות, בעיקר מדרום צרפת ומאתרי סקי מובילים, ועשרות רבות של סיטונאים ישראלים

| |
סיטונאים וסוכני תיירות ישראלים רבים הגיעו היום למלון שרתון תל אביב כדי לקיים פגישות עבודה עם כ-30 נציגים של לשכות תיירות אזוריות ועירוניות, בעיקר מדרום צרפת ומאתרי סקי מובילים, בסדנת עבודה שאורגנה ע"י לשכת התיירות של צרפת בישראל, בראשותו של המנכ"ל לורן רומאני, בשיתוף עם חברת התעופה אייר פראנס-ק.ל.מ והמנהלת בישראל, קלייר טאבאקיאן.
הישראלים, שהגיעו ליריד כדי לפגוש את עמיתיהם הצרפתיים, לרקום עימם קשרי עבודה ואף לסעוד בחברותא, זכו אף להשתתף בהגרלת פרסים מטעם לשכות התיירות של 'חוף התכלת' ומרסיי –פרובאנס, בירת התרבות של אירופה בשנה הבאה, וחברות התעופה אייר פראנס ואיר מדיטראנה.
במפגשים סביב שולחן ארוחת הצהריים הציגו נציגי לשכות התיירות את יעדיהם , רודי סאלס, סגן ראש עיריית ניס וחבר הפרלמנט של חבל אלפ-מריטים, בירך על שיתוף הפעולה התיירותי בין שתי המדינות, ואריק דורה, יו"ר לשכת התיירות האזורית של חבל 'חוף התכלת', הצהיר כי היום באמצעות הטיסות הישירות של אייר פראנס לניס ולמרסיי "חוף התכלת קרוב מתמיד לאורחים שלנו מישראל. אנחנו ב'חוף התכלת' אוהבים את ישראל ואת הישראלים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: