אא

רשת מלונות דן השיקה את "המרכז הקולינרי הגבוה לאמנויות הבישול דן גורמה"

המיזם המשותף של רשת מלונות דן ורשת אורט הוקם בהשקעה של כ-7 מיליון ₪. עמי הירשטיין: "זה המקום שיפוך לדבר החם הבא בלימודי הקולינריה בישראל. תוך הקפדה על כשרות"

|| ||
בהשקעה של כ-7 מיליון ₪ הושק הבוקר המיזם החדש של רשת מלונות דן, "המרכז הקולינרי הגבוה לאמנויות הבישול דן גורמה".

בהשקת המרכז הקולינרי, הממוקם בקומת החצר של קריית החינוך "אורט" יד שפירא, ברחוב נס לגויים 53 בת"א, השתתף צוות מנהלי רשת מלונות דן, בראשות המנכ"ל עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת אורט בישראל, צבי פלג והשפים מאיה רביבו ועמיר אילן.

בית הספר מיועד לקהל הרחב ולחובבי הבישול, המעוניינים ללמוד משפים מקצועים ומוכרים.
השף עמיר אילן, ינהל את מגמת הבישול. אילן בעל תואר A.O.S באמנות הקולינריה של המכון הקולינרי של אמריקה. מצטיין דיקן וזוכה מלגות הצטיינות בבתי ספר גבוהים לבישול בלונדון ובניו יורק. שימש בעבר השף של דיקסי גריל בר, מסעדת הדסון ברסרי, עבד במסעדות מובילות בניו יורק וניהל וייעץ למסעדות רבות בישראל.
שף מאיה רביבו, מנהלת מגמת הקונדיטוריה, בעלת תואר A.O.S באמנות הקולינריה, התמחות בקונדיטוריה של המכון הקולינרי לאמנויות בפלורידה ארה"ב. רביבו היתה שף קונדטיור של מלון "המלך דוד", של מלון הילטון מלכת שבא ושל מסעדת רפאל והיתה סו-שף במלון ריץ-קרלטון בפלורידה עם סבסטיאן טיפאני.
כמו כן, שפים ובעלי מקצוע מהטובים בתחומי הקולינריה יוזמנו כמרצים אורחים.

שעורי אומנות הבישול יועברו במטבחי ענק, המצוידים במיטב הכלים החדשים והחדשנים, שהובאו למקום, לרווחת השפים בעתיד, שילמדו בקורסים וסדנאות את אומנות האוכל הבריאותי, ממטעמי המזרח הרחוק, "אתגר הבשר" ואת תורת המאפים והשוקולד, שתתנהל בקונדיטוריה המאובזרת, בתנורי אפייה ושולחנות עבודה, אישיים לכל תלמיד.

מחירי הקורסים נעים בין אלף מאתיים שקלים לעשרים ושלוש אלף שקלים.

עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן, אמר הבוקר בהשקת המיזם החדש "דן גורמה" במשכנו החדש: "רשת מלונות דן גאים להיות חוד החנית בהקמת המרכז הקולינרי ברמתו הגבוהה ביותר, בשיתוף עם רשת אורט בישראל. זה המקום שיפוך לדבר החם הבא בלימודי הקולינריה בישראל. תוך הקפדה על כשרות"

צבי פלג, מנכ"ל רשת אורט בישראל, חיזק את דברי עמי הירשטיין, ואמר "אנו מציבים סטנדרטים חדשים בלימודי אמנויות הבישול, האפייה והקונדיטוריה בישראל ונעמוד בדרישות המקצועיות הקפדניות, הנהוגות בבתי ספר לבישול המובילים בעולם. השילוב בין היוקרה והמקצועיות הקולינרית של מלונות דן והיכולות המוכחות של רשת "אורט" ישראל בתחומי ההדרכה והפדגוגיה יהיה בעתיד שילוב מנצח".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: